Відмова від прийому готівки у магазинах: права споживачів під загрозою

У магазинах відмовляються приймати готівку: названо причина

У супермаркетах та магазинах українці можуть зіткнутися з відмовою в прийомі деяких купюр і монет під приводом відсутності решти. Однак, така поведінка з боку працівників є порушенням законодавства, і у разі виникнення подібних ситуацій рекомендується звертатися зі скаргою до керівництва відповідного закладу.

Про це розповідає Finway

Експерти з організації «Захист прав споживачів» зазначають, що касири зобов’язані приймати гроші всіх номіналів. Важливо, щоб у касах були наявні необхідні для здачі кошти, і ці обов’язки мають виконуватися самостійно працівниками магазинів. Вимога про наявність певної суми решти з покупця є неправомірним перекладанням обов’язків касира.

“Проблема “у мене немає решти” не ваша, а касира. Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов’язки”, – розповіли експерти.

Порушення прав споживачів охоронцями

Ще однією проблемою, з якою можуть стикатися покупці, є порушення їхніх прав з боку охоронців в супермаркетах. Часто ці працівники працюють через сторонні компанії і не є представниками самих магазинів. Вони не мають права вимагати від споживачів оплату за пошкоджений товар.

Якщо охоронці все ж наполягають на такій оплаті, це також є порушенням закону. Споживачі мають право звертатися до поліції в таких випадках.

“Охоронці не мають права говорити, що робити з товарами, – часто вони не представляють магазин. Якщо змушують сплатити за зіпсований товар, це грубе порушення багатьох статей Закону України “Про захист прав споживачів”. Тому можна звертатися до правоохоронних органів”, – пояснили фахівці.

Новини по темі