Український ритейл залучає нових гравців на тлі зростання індексу RWBI

продуктові магазини

Група Vitagro розглядає можливість створення власної мережі продуктових магазинів, оскільки здатна забезпечити широкий асортимент товарів. До нього увійдуть молочні продукти, борошно, крупи, овочі, фрукти, консерви, м’ясо, напівфабрикати, олія та побутова хімія.

Про це розповідає Finway

Тим часом український модний бренд W8Less розвиває свій бізнес, відкриваючи нові торгові точки у великих торговельно-розважальних центрах столиці. Нещодавно бренд з’явився в ТРЦ Respublika Park з торговою площею 150 квадратних метрів та в ТРЦ River Mall з площею 100 квадратних метрів.

Розширення мереж електроніки

Мережа електроніки «Фокстрот» відкрила новий магазин у запорізькому ТРЦ City Mall, що займає 1 200 квадратних метрів. Це вже третя торговельна точка компанії у прифронтовому місті та 124-та загалом у мережі. Паралельно з цим, мережа «Цитрус» оновила два київські магазини у жовтні та листопаді, розташовані в ТРЦ Lavina Mall та Retroville.

Зростання індексу самопочуття ритейлу

Варто зазначити, що індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у жовтні показав зростання на 0,8 пункту, досягнувши 30,4 пункту. Це є максимальним значенням з початку повномасштабного вторгнення. Для порівняння, у жовтні минулого року цей показник становив 28,6 пункту.

Новини по темі