Український агробізнес активно освоює нові ринки як за кордоном, так і всередині країни. Зокрема, зростає інтерес до українських заморожених ягід серед нідерландських трейдерів. Вони переважно співпрацюють із виробниками органічної продукції та прагнуть налагоджувати довгострокові партнерські відносини з українськими постачальниками.
Про це розповідає Finway
Попит на українські ягоди в Європі зростає
За даними експертів, забезпечити прямі поставки продукції у мережі супермаркетів Нідерландів без посередників досить складно, але трейдери готові підтримувати українських експортерів. Особливим попитом користуються такі ягоди, як суниця, малина та чорниця. Водночас зростає зацікавленість щодо замороженої лохини. Покупці з Європи цінують високу якість української продукції, що стала можливою завдяки вдосконаленню технологічних процесів на вітчизняних підприємствах. Трейдери не розглядають разові поставки або короткострокові контракти, а сфокусовані на стабільній довготривалій співпраці.
Зазначається, що налагодити прямі поставки в мережі нідерландських супермаркетів без допомоги трейдерів складно. При цьому трейдери працюють з органічною ягодою і налаштовані збільшувати поставки для ритейлу.
МХП відкриває новий напрямок бізнесу
Водночас агрохолдинг МХП, який є найбільшим в Україні виробником м’яса птиці, розпочинає продажі рідких комплексних добрив під брендом MAG Fertilizers by MHP. Раніше ці добрива застосовувалися виключно у власному виробничому циклі компанії. Розробка цього продукту тривала понад чотири роки. Основні виробничі потужності зосереджені у Хмельницькій та Черкаській областях. У компанії очікують, що запуск у роздріб власних добрив підсилить розвиток партнерських господарств і сприятиме подальшому зміцненню аграрного ринку України.