Шевченківський районний суд Києва ухвалив рішення зобов’язати акціонерне товариство «Укрпошта» виплатити моральну компенсацію клієнту, лист якого не був вручений адресатові. Позивачем у справі став житель Києва, який відправив лист через відділення поштового зв’язку разом із братом до громадської приймальні депутата Київської міської ради, однак лист повернули відправнику без вручення адресатові.
Про це розповідає Finway
Суть справи та позиція сторін
Згідно з матеріалами справи №761/7980/25, поштове відправлення було повернуте зі статусом невручення з відділення «Київ-04111». Для з’ясування причин затримки клієнту довелося особисто приїхати до відділення. Після цього заявник надіслав скарги на ім’я генерального директора «Укрпошти» та до урядових структур, зокрема міністру розвитку громад, територій та інфраструктури.
“Позовна заява мотивована тим, що упродовж тривалого часу, під час захисту своїх порушених прав і законних інтересів через дії та бездіяльність відповідача він, неодноразово мав значне погіршення стану здоров’я, – піднімався артеріальний тиск і боліла голова до запаморочення, звісно, при цьому тривожився, нервував і хвилювався, унаслідок занепокоєння та стресу, вимушений був приймати, крім десятків основних ліків, ще заспокійливі засоби з метою відновлення стану здоров’я” – йдеться в матеріалах справи.
Рішення суду та позиція «Укрпошти»
У матеріалах справи зазначено, що «Укрпошта» погодилася повернути вартість доставки листа у розмірі 90 грн, однак відмовилася компенсувати моральну шкоду. Водночас позивач вимагав відшкодування у розмірі 16 тисяч гривень. Суд, розглянувши обставини справи, вирішив зменшити розмір компенсації моральної шкоди до 500 грн. В іншій частині позову суд відмовив у задоволенні вимог.
Зазначалося, що причина недоставлення листа полягала у «некомплекті штату листонош у відділенні № 111 та відповідно великому навантаженні на працівників». Таким чином, суд частково задовольнив позов та зобов’язав «Укрпошту» сплатити клієнту моральну компенсацію у розмірі 500 грн.
