«Нова пошта» збільшує дохід із закордонних ринків і готує вихід у США

"Нова пошта" щороку нарощує частку доходу, згенерованого за кордоном, і планує вихід на ринок США.

Логістичний оператор «Нова пошта» продовжує нарощувати частку доходу, отриманого від діяльності за межами України, та ставить собі за мету протягом наступних років забезпечити половину виручки завдяки іноземним операціям. Нині цей показник становить 10%, однак щороку він демонструє зростання.

Про це розповідає Finway

Міжнародна експансія та лідерство на нових ринках

За словами співзасновника компанії Володимира Поперешнюка, повністю адаптуватися до вимог клієнтів на закордонних ринках та досягти визначених цілей «Новій пошті» знадобиться від п’яти до десяти років. Серед прикладів успішної роботи за кордоном Поперешнюк назвав Молдову, де з 2014 року компанія стала провідним гравцем у сфері логістики.

«Компанії знадобиться від 5 до 10 років, щоб остаточно акліматизуватися на іноземних ринках і розуміти потреби користувача. Як приклад, Поперешнюк навів Молдову, де компанія працює з 2014 року і зараз є лідером місцевого ринку».

Розвиток інфраструктури та плани щодо США

У 2023 році «Нова пошта» мала намір відкрити 200 відділень у 30 країнах Європи до 2025 року, однак наразі компанія має представництва у 16 країнах. Важливим кроком стало відкриття нового сортувального хабу у місті Каунас (Литва), який щоденно обробляє понад тисячу відправлень.

Крім того, співзасновник компанії повідомив, що вже з наступного року «Нова пошта» розпочне активну роботу над виходом на ринок США. Спочатку компанія планувала почати американську експансію до кінця 2025 року, проте наразі основний акцент робиться на розвитку європейського напрямку протягом поточного року.

Новини по темі