Mashket випереджує АТБ за кількістю нових супермаркетів

На кінець 2024 року мережа магазинів формату біля дому Mashket досягла майже 70 об’єктів у шести областях України. Протягом року компанія відкрила 67 нових торгових точок, площа яких варіюється від 50 до 350 квадратних метрів. Половина з цих магазинів функціонує на основі франчайзингу, тоді як 10 з них були переформатовані з мережі “Домашній маркет”.

Про це розповідає Finway

Для порівняння, найбільший продуктовий ритейлер України, АТБ, до початку повномасштабного вторгнення відкривав близько 100 магазинів на рік. У 2024 році цей показник скоротився до 47 нових об’єктів.

Плани та досягнення Mashket

Mashket належить до продуктових мереж компанії ALLIANCE RETAIL GROUP, яка на початок січня 2025 року вже мала у своєму портфелі понад 170 торгових точок. За дев’ять місяців минулого року виторг ALLIANCE RETAIL GROUP збільшився майже на 100%, досягнувши ₴897 млн. У 2025 році Mashket планує відкрити близько 100 нових маркетів. Крім того, компанія має намір переформатувати та інтегрувати 50 торгових точок “Домашній маркет” у свою мережу.

Розширення мережі «Алло»

Ще однією компанією, яка активно розширює свою присутність на ринку, є мережа електроніки “Алло”. У 2024 році вона відкрила дев’ять нових торгових точок у п’яти містах, а також модернізувала 54 магазини у 19 населених пунктах. Таким чином, кількість власних точок мережі досягла 292.

Новини по темі