Торгові центри компанії Budhouse Group у 2024 році відвідали 22 мільйони осіб, що засвідчує стабільну відвідуваність порівняно з попереднім роком. Однак, у ТРЦ Nikolsky, розташованому в Харкові, відзначено зниження потоку відвідувачів через масовані обстріли та часті тривоги в першій половині року, хоча ситуація покращилася восени.
Про це розповідає Finway
Зростання відвідуваності в інших ТРЦ
У той же час, ТРЦ Lubava та Forum Lviv продемонстрували поступове зростання відвідуваності на протязі року. В середньому на кожні 1 000 квадратних метрів орендної площі припадало 565 відвідувачів, що свідчить про стабільний інтерес до торгівельних пропозицій.
Товарообіг та економічні показники
Товарообіг усіх торгових центрів Budhouse Group склав ₴12,2 мільярда, що на 33% більше в порівнянні з 2023 роком (+20% у євро). Проте, якщо порівнювати з 2021 роком, товарообіг зріс лише в гривневому еквіваленті на 17%, в той час як у валютному вираженні зазнав зниження на 14%. Основними факторами стали закриття ТРЦ Fabrika та складна ситуація в Харкові на початку року.
Незважаючи на ці виклики, інші торгові центри, які не постраждали, значно перевищили рівні 2021 року в валютному вираженні: ТРЦ Lubava (+16%) та ТРЦ Forum Lviv (+32%). Завдяки цьому вдалося зберегти мінімальну вакантність торгових центрів на рівні 0,9%.