Whatnot залучила $225 млн інвестицій при оцінці $11,5 млрд і готується до розширення

Американський маркетплейс Whatnot залучив $225 млн при оцінці $11,5 млрд InVenture

Американський маркетплейс Whatnot, заснований у Лос-Анджелесі у 2019 році, успішно провів новий інвестиційний раунд, залучивши $225 млн. Після цього оцінка платформи зросла до $11,5 млрд. Провідними інвесторами виступили фонди DST Global та CapitalG, а загальний обсяг інвестицій, отриманих компанією з моменту заснування, досяг близько $968 млн. Раніше, у січні поточного року, Whatnot вже залучила $265 млн у раунді Series E, тоді оцінка компанії становила близько $5 млрд.

Про це розповідає Finway

Активна участь інвесторів та нові фінансові можливості

До фінансування в новому раунді долучилися Sequoia Capital, Alkeon Capital, а також попередні інвестори — Greycroft, Andreessen Horowitz, Avra та Bond. Серед інших учасників — Y Combinator, Lightspeed Venture Partners і Liquid 2 Ventures. У межах цього раунду компанія проведе тендерну пропозицію, завдяки якій окремі діючі інвестори зможуть придбати акції Whatnot на суму до $126 млн.

За даними Crunchbase, у 2025 році глобальні стартапи, що працюють у сфері електронної комерції, залучили $7,1 млрд, що суттєво менше за $11,3 млрд у 2024 році та значно відстає від показників 2021 року, коли цей ринок сягнув піку в $93 млрд.

Експансія Whatnot на міжнародному ринку та розвиток live commerce

Whatnot активно впроваджує формат live commerce, який поєднує прямі трансляції та онлайн-продажі. Додаток дозволяє користувачам купувати й продавати колекційні товари — зокрема картки, іграшки, одяг та кросівки — через аукціони в реальному часі. Основними конкурентами Whatnot залишаються eBay, де наразі відсутня функція live-стрімінгу, та TikTok Shop.

За підсумками 2025 року обсяги продажів на платформі вже перевищили $6 млрд, що удвічі більше, ніж роком раніше. Компанія планує спрямувати нові інвестиції на вдосконалення платформи, впровадження нових функцій, оновлення внутрішніх політик та прискорення міжнародної експансії. У зв’язку з цим штат Whatnot, який нараховує близько 900 працівників, буде розширено, а компанія відкриє нові вакансії у різних напрямках.

«Whatnot принесла хвилю живих покупок у США, Велику Британію та Європу і перетворила її на один із найшвидше зростаючих маркетплейсів в історії», — зазначила Лейла Стерді, член ради директорів Whatnot і керівний партнер CapitalG, інвестиційного фонду зростання компанії Alphabet.

Новини по темі