В Україні 26 квітня, станом на 9:30 ранку, спостерігається серйозний збій у роботі декількох електронних систем. Зокрема, не працює застосунок «Дія». У громадському транспорті по всій країні також недоступна безконтактна оплата через Apple Pay та Google Pay.
Про це розповідає Finway
Проблеми виникли також у застосунку «Нової пошти», де зафіксована помилка з’єднання з мережею.
“Дійсно існують деякі складнощі. Наразі спостерігаються труднощі з оплатами таксі та P2P. Масові проблеми пов’язані зі складнощами не з нашого боку, у нас все працює у штатному режимі”, – пояснили в monobank.
У «Дії» повідомили, що причиною збою стали технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних.
“Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів”, – заявили в «Дії».
Крім того, у «Ощадбанку» також фіксуються технічні збої, через що тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро. Фахівці банку вже працюють над усуненням несправності, про що повідомляє КМДА.
Представники комунального транспорту в інших містах радять мати при собі готівку. Наприклад, про неможливість оплати проїзду за допомогою терміналів повідомили в Краматорську.
У «Новій пошті» заявили, що роботу сервісів планують відновити до 10:00.
“Сервіси Нової пошти тимчасово не працюють у зв’язку з технічними складнощами на стороні підрядника. Акцентуємо увагу, що це не хакерська атака. Станом на 9:00 проблема усувається. Ми очікуємо відновлення роботи всіх сервісів орієнтовно до 10:00. Про оновлення будемо сповіщати додатково”, – зазначили в компанії.
Таким чином, на даний момент не працює також і застосунок «Дія», при спробі зайти в який з’являється повідомлення “На жаль, сталася помилка”.