Сполучені Штати Америки є одним із найбільших споживачів європейського вина. Президент США Дональд Трамп заявив про можливість введення мит на європейське вино, шампанське та інші алкогольні напої у випадку, якщо Європейський Союз запровадить торговельні обмеження на американські товари. Це може призвести до значних фінансових втрат для провідних виробників вина в Європі.
Про це розповідає Finway
За даними видання Associated Press, країни, такі як Італія, Франція та Іспанія, займають місця серед п’яти найбільших експортерів вина до США. Габріель Пікар, голова Французької федерації експортерів вин і спиртних напоїв, підкреслив, що 200%-е мито стане “ударом молота” по французькій виноробній галузі, чий річний експорт до США досягає 4,3 мільярда доларів.
Наслідки для італійських виробників
В Італії представники виноробної промисловості закликають до стриманості, сподіваючись, що переговори між Брюсселем і Вашингтоном зможуть зменшити зростаюче торгове напруження. США залишаються найбільшим ринком для італійського вина, обсяги продажів якого зросли втричі за останні 20 років. Минулого року експорт італійського вина до США збільшився на майже 7% і перевищив 2,2 мільярда доларів.
П&rsquoєро Мастроберардіно, віце-президент національної асоціації виноробів Federvini, зазначив, що американський ринок, який активно купує вино в ресторанах високого класу, важко замінити. У січні американські імпортери Мастроберардіно збільшили замовлення на 20%, побоюючись можливих мит. Проте цього не вистачить для тривалої компенсації впливу високих мит.
Побоювання іспанських виробників
Виробники вина та експерти в Іспанії також висловлюють занепокоєння щодо можливих мит. Згідно з даними торгової групи, Іспанія минулого року стала четвертим найбільшим експортером вина до США за обсягом продажів, зростання становило 7%. Виноробний сектор в Іспанії забезпечує близько 2% загального обсягу економічного виробництва країни.
Для іспанських виробників, які спеціалізуються на ігристому вині, загроза введення американських мит є особливо серйозною, оскільки США є другим найбільшим ринком для цього виду продукції, що може вироблятися тільки в Іспанії.