Міжнародні бренди залишаються на російському ринку попри війну

by host

Дослідження KSE Institute показало, що значна частина міжнародних компаній продовжує працювати в росії. Зокрема, 54,9% з майже 2 200 міжнародних брендів залишаються на ринку, тоді як лише 440 компаній покинули російську федерацію.

Про це розповідає Finway

Компанії, що виходять з ринку

У жовтні цього року 11 компаній вирішили порвати зв’язки з рф. Серед них чотири підприємства вийшли шляхом ліквідації: фінський виробник замків Abloy LLC, японський постачальник обладнання для пакування Ishida, норвезька компанія Kongsberg Maritime та італійський бренд одягу Moncler. Ще сім компаній продали свої активи: A.Raymond Group, ANAS, Benteler International, GRAITEC, Magneti Marelli, Unilever та UNIQA.

Фінансові показники компаній, що залишили ринок

За даними KSE, компанії, які повністю вийшли з російського ринку, мали у 2021 році загальний дохід щонайменше $103,6 млрд, капітал у розмірі $52,6 млрд та активи на суму $84,4 млрд.

“Якщо з початку російського вторгнення в Україну відсоток компаній, які згортають операції у РФ, різко зростав до середини квітня 2022 року, то протягом останніх 26 місяців співвідношення тих, хто йде чи залишається, практично не змінюється”, – констатують аналітики.

Цей тренд свідчить про те, що економічний тиск на росію втрачає свою ефективність, оскільки багато компаній не поспішають покидати ринок агресора, незважаючи на міжнародні заклики до санкцій та ізоляції.

Новини по темі