Корпорація «Біосфера», яка є одним з провідних гравців на ринку товарів для дому, продовжує розширювати свої позиції в Європі. Згідно з заявами засновника корпорації Андрія Здесенка, у 2024 році компанія вдалася до збільшення обороту в європейському кластері, що включає країни Балтії, Центрально-Східної Європи та Балкан, до приблизно €15 млн. Наступного року корпорація ставить амбітну мету подвоїти цю суму до €30 млн.
Про це розповідає Finway
Експансія та стратегії зростання
Здесенко розповів, що після втрати 30-40% ринку в Україні через відтік ключових споживачів, вдалося компенсувати ці втрати завдяки стратегічним крокам на європейському ринку. Зокрема, придбання бренду Alufix дозволило корпорації завантажити частину своїх потужностей. Для подальшого розширення на ринку Європи «Біосфера» інвестує в нове обладнання, частину якого буде встановлено в Європі.
Андрій Здесенко висловив оптимістичну оцінку європейського ринку, вбачаючи в ньому великі перспективи для корпорації. На даний момент «Біосфера» вже має близько 300 контрактів у Європі, і їхня кількість постійно збільшується.
Плани на розширення
Крім європейської експансії, корпорація розглядає можливість відкриття виробництва сміттєвих пакетів в Узбекистані, що дозволить оптимально використовувати українські потужності. Без урахування Середньої Азії, «Біосфера» планує посилити свою присутність на ринках Німеччини, Швейцарії, Італії та Близького Сходу.