Google заблокувала понад 39 млн шахрайських акаунтів завдяки ШІ

Google представила оновлення ШІ-інфраструктури на Google Cloud Next 25

Корпорація Google оголосила про успішну боротьбу з шахрайською рекламою на своїй платформі. У 2024 році компанія видалила 39,2 мільйона рекламних акаунтів, що є втричі більшим показником, ніж роком раніше.

Про це розповідає Finway

Завдяки впровадженню великих мовних моделей (LLM) та вдосконаленим алгоритмам на основі штучного інтелекту, Google змогла виявляти шахраїв ще до розміщення їхньої реклами. Серед основних ознак шахрайства вказують на підробку особистості, використання незаконних платіжних даних та обман користувачів.

«Ефективність ШІ-моделей доповнюється роботою команди з більш ніж 100 експертів Google, Ads Safety, Trust and Safety і DeepMind», — зазначив глава підрозділу з безпеки реклами Алекс Родрігес.

Компанія також реалізувала понад 50 оновлень своїх ШІ-систем та більше 30 змін у рекламній політиці. В результаті цього кількість скарг на фейкову рекламу зменшилася на 90%. Найбільше блокувань було зафіксовано в Індії — 2,9 мільйона акаунтів та 247 мільйонів видалених оголошень, з основним акцентом на сфери фінансів і азартних ігор.

Загалом за минулий рік Google заблокував 5,1 мільярда оголошень та обмежив поширення ще 9,1 мільярда. Було видалено 1,3 мільярда сторінок, що порушують права видавців, а також проведено верифікацію 8900 нових політичних рекламодавців, в результаті якої було видалено 10,7 мільйона політичних оголошень.

З усієї кількості заблокованих акаунтів, 5 мільйонів були безпосередньо пов’язані з шахрайською діяльністю. Google підкреслила, що більшість порушників було зупинено ще до того, як їхня реклама була показана користувачам, що свідчить про високу ефективність профілактичних заходів та швидкого реагування.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що Google оновила вимоги до реклами криптокомпаній в ЄС через впровадження регулювання MiCA.

Новини по темі