Після початку повномасштабного вторгнення росії в 2022 році українські підприємства активно розширюють свою присутність в Центральній Європі, зокрема зосереджуючи увагу на місцевих споживачах. Дедалі більше компаній розглядають Польщу як стратегічний плацдарм для подальшого виходу на європейські ринки. За минулий рік 10% нових підприємств у Польщі були засновані українцями.
Про це розповідає Finway
Розширення бізнес-мереж
Зокрема, мережа кав’ярень і пекарень Lviv Croissants протягом двох років відкрило 12 закладів у Польщі, а в жовтні розпочало роботу в Чехії. Мережа барів “П’яна вишня” (Drunken Cherry) орієнтована в першу чергу на місцевих жителів, маючи вже 15 закладів у Польщі і дев’ять в інших європейських країнах. У планах компанії – вихід на ринки Німеччини, Швейцарії, Франції, а також відновлення роботи в Лондоні.
Розвиток нових ринків
Мережа кав’ярень Aroma Kava розширила свою присутність в Польщі до 10 закладів. Тим часом, український виробник морозива “Три Ведмеді” придбав польську компанію Nordis, посилюючи свої позиції на ринку ЄС. Польща стала другим за значимістю ринком для цифрового провайдера Megogo, який завдячує успіху сімейних програм для місцевих глядачів.