В Україні спостерігається активний розвиток роздрібної торгівлі: у різних містах відкриваються нові торгові центри та магазини, а ключові ритейлери формують амбітні плани щодо подальшого розширення.
Про це розповідає Finway
Відкриття нових торгових центрів і магазинів
У центрі Ізмаїла на Одещині почав роботу перший професійний двоповерховий торговий центр Pokrovsky, загальна площа якого становить 5 300 квадратних метрів. У ТЦ представлено унікальний для міста набір орендарів, а деякі бренди вперше з’явилися в Ізмаїлі. Зокрема, відвідувачі можуть завітати до популярних магазинів одягу та косметики, які стали новинкою для цього регіону.
Міжнародна мережа меблевих магазинів JYSK оновила свій єдиний магазин у Борисполі, який працює з 2018 року. Тепер він має 911 квадратних метрів торгової площі та відповідає сучасним стандартам ритейлу.
Активність ритейлерів та нові формати
Мережа магазинів товарів для домашніх тварин E-ZOO, що входить до складу Fozzy Group, відкрила у Києві ювілейний, 50-й магазин. Це вже дев’ятий новий магазин компанії, відкритий у 2025 році.
Розширює свою присутність і продуктовий ритейлер Novus. Компанія має намір щороку запускати близько 60-70 мінімаркетів під брендом «Мі Маркет». Більшість нових торгових точок планується відкривати у Києві та Київській області, однак Novus також готовий експериментувати з іншими регіонами України. У п’ятирічній перспективі мережа прагне стати лідером Києва у цьому форматі. В серпні компанія вперше відкрила «Мі Маркет» за межами столичного регіону – у Тернополі.
“Більшість магазинів і надалі буде зосереджена в Києві та області, однак мережа готова експериментувати з іншими регіонами. У п’ятирічній перспективі Novus хоче стати лідером Києва у цьому форматі.”
Водночас у новому торговому центрі Grushevsky в Ужгороді відкрився продуктовий якір – супермаркет «Амбар», який став ще одним свідченням зростання ринку роздрібної торгівлі в Україні.
