Польський бренд одягу Sinsay, що належить ритейлеру LPP Group, оголосив про масштабні плани розвитку на найближчі три роки. Компанія має намір збільшити кількість своїх магазинів і рівень доходів удвічі в період з 2025 по 2027 рік. Для виконання цієї стратегії Sinsay планує відкривати близько 10 нових магазинів щодня у різних країнах.
Про це розповідає Finway
Міжнародне розширення та динаміка зростання
22 травня Sinsay одночасно відкрив десять нових торгових точок у восьми країнах: Греції, Хорватії, Румунії, Польщі, Чехії, Угорщині, Казахстані та Боснії і Герцеговині. Бренд, що працює у сегменті доступного одягу, з’явився на ринку у 2013 році та продовжує динамічно зростати. Станом на кінець жовтня 2024 року мережа Sinsay налічувала 1230 магазинів по всьому світу, причому за рік їхня кількість збільшилася на 323 об’єкти.
Стрімкий розвиток Sinsay в Україні
В Україні Sinsay демонструє особливо швидкі темпи розширення. На сьогодні тут працює 256 магазинів, з яких 50 відкрилися лише у 2025 році. У 2024 році мережа поповнилася ще 100 новими торговими точками у різних регіонах країни. Жодна інша мережа одягу не демонструє таких темпів зростання на українському ринку.
Ритейлер заходить не тільки в ТРЦ, а й в стріт-поінти та окремі будівлі в малих містах.
LPP Group наразі не розкриває детальних планів щодо подальшого розвитку Sinsay в Україні, але підкреслює намір і надалі активно розширювати мережу.