У прес-службі мережі гіпермаркетів «Епіцентр» повідомили про виникнення технічних проблем, які вплинули на роботу всієї мережі. 28 квітня у соціальних мережах з’явилась інформація про збій у функціонуванні кас та мобільного додатку компанії. Клієнти не могли здійснювати покупки в жодному з магазинів.
Про це розповідає Finway
Деякі користувачі висловлювали припущення про можливу хакерську атаку, що стало причиною неполадок. Однак згодом компанія спростувала ці чутки, випустивши офіційну заяву. У ній було зазначено, що збій зумовлений технічними неполадками, а не зовнішніми атаками.
“Маємо тимчасові технічні проблеми, на даний момент вжиті всі заходи щодо відновлення роботи”, – йдеться у заяві прес-служби.
Компанія запевняє, що робота мережі буде відновлена у найкоротші терміни, і закликає клієнтів проявити терпіння.