Як українців обважують у супермаркетах: як захистити свої права

Українців масово обважують у супермаркетах

У супермаркетах та інших торгових закладах України покупців нерідко вводять в оману під час зважування товарів. Зазвичай для цього використовують ваги, які не пройшли обов’язкову перевірку, що є прямим порушенням прав споживачів. У таких випадках громадяни мають право подавати скарги до відповідних органів контролю.

Про це розповідає Finway

Що робити, якщо виникають підозри щодо справності ваг

Експерти з «Захисту прав споживачів» пояснюють: якщо у вас виникли сумніви щодо точності вимірювання, перш за все слід перевірити наявність пломби або повірочного клейма на вагах. За його відсутності покупець може вимагати у продавця документи, які підтверджують, що ваги пройшли планову перевірку.

Якщо ви купуєте продукти на ринку, у разі підозри варто звернутися до адміністрації торгової точки для надання вимірювальних приладів. Саме адміністрація зобов’язана забезпечувати продавців справними та перевіреними вагами відповідно до вимог законодавства.

“Якщо вам не підтвердили справність вимірювального приладу, ви можете звернутися до відповідних органів. Бо ваші права споживача порушені”.

Порядок обміну товарів у супермаркетах

Окрім питань, пов’язаних зі зважуванням, у супермаркетах часто виникають суперечки щодо обміну придбаних товарів. За інформацією Держпродспоживслужби, торговельні заклади зобов’язані проводити обмін непродовольчих товарів, навіть якщо вони були куплені за акційною ціною. Головна умова — товар повинен бути у належному стані.

  • Обміняти товар можна протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі.
  • Якщо продавець встановив довший термін, обмін можливий впродовж усього цього періоду.

Водночас для обміну необхідно дотриматися кількох вимог: товар не повинен бути у використанні, має бути збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, отриманий при покупці.

Новини по темі