7 стратегій для подвоєння вашого прибутку

Це стовідсотково допоможе вам!

Найчастіше бізнесмени забувають основні принципи управління бізнесом. Тут ми готові вам розповісти про сім стратегій, які працюють разом, щоб подвоїти прибуток вашого бізнесу.

Тепер це звучить трохи неймовірно, як ми збираємося подвоїти наш прибуток?

Зробивши всього лише 10% поліпшень в кожній з семи областей, про які ми збираємося поговорити, якщо ви зробите підрахунки, то побачите, що насправді це може подвоїти або навіть збільшити прибуток вашого бізнесу. Дуже часто люди забувають про ці базові відносини: ми повинні продавати більшій кількості людей, ми повинні продавати їм більше речей, ми повинні продавати їх з більш високою маржею, ми повинні знизити наші витрати, і якщо ми просто підемо на цей дуже простий розрахунок, у вас буде прибуток в кінці. Якщо ми попрацюємо над кожним з семи елементів і просто зробимо навіть 10% -ве поліпшення, ви побачите, як це знизиться до мінімуму і може подвоїти прибуток компанії.

Знайти нових клієнтів

То який же перший? Перш за все, ми повинні вийти і познайомитися з новими людьми. Одна зі стратегій полягає в тому, що наш маркетинг повинен бути орієнтований на вигоди. Що ми робимо для клієнта? Тому нам потрібен маркетинг, орієнтований на вигоди, щоб ми могли залучати в бізнес найновіших людей.

Пам’ятайте своїх існуючих клієнтів

Другий стосується наших існуючих клієнтів. Наприклад, є людина, у якої була база даних з 600 минулих клієнтів. Що вона зробила? Вона весь час продавалася новим людям. У неї не було стратегій, у неї не було грошей, вона витратила на маркетинг 600 чоловік і витрачала всі свої гроші, близько 10 000 доларів на рік на пошук нових клієнтів. Отже, що ми робимо, щоб підтримувати зв’язок з нашими нинішніми клієнтами? Залучаємо ми їх в якесь повідомлення, будь то інформаційний бюлетень або у нас прямий контакт, але ми підтримуємо тісний контакт з існуючими клієнтами.

Дізнайтеся, чому клієнти йдуть

Третій – як щодо минулих клієнтів? Чому вони пішли, ми взагалі знаємо? Більшість компаній взагалі не витрачають час на аналіз того, чому люди виходять на задні двері, бо ми так зайняті, зосереджуючись на кумедних речах, які приводять їх до вхідних дверей, на всіх кумедних маркетингових ідеях. Але як щодо того, чому вони виходять ззаду? Отже, зробивши невеличкий аналіз того, чому вони пішли, а потім, якщо ми виправимо це, ми зможемо змусити їх повернутися, зробіть їм спеціальну пропозицію.

Конвертувати перспективи в постійних покупців

Так що тепер ми повинні конвертувати більше з них. Як ми можемо змусити більше цих людей перейти від потенційного клієнта, який міг би відповісти на оголошення, до платного клієнта? Йдеться про процес продажу. Як ви переміщаєте їх через процес? Ви робите це систематичним чином, що ви можете поліпшити час від часу? Це означає наявність процесу продажів і деталізацію його за допомогою блок-схем. Навіть якщо ви є компанією, що складається з однієї особи, ви все одно можете призначити собі завдання по проходженню процесу продажів, знаючи, де ви перебуваєте з кожною людиною.

Збільшення обсягу продажів за допомогою Upsells і доповнень

Коли вони у нас є, ми хочемо продати їх якомога більше. Отже, як ми можемо збільшити відсоток, який вони купують у нас? При цьому ключовою стратегією є продаж і доповнення. Так що ще ми можемо зробити для них? Звичайно, їм цікава ця частина наших послуг або цей продукт, який ми продаємо, але що ще ми можемо для них зробити? Якщо ми виконали велику роботу в процесі продажів, проаналізувавши їх потреби, ми могли б знати про деякі інші способи, якими ми можемо допомогти їм вийти за рамки тільки основного продукту, який у нас є.

Підняти ціни, щоб збільшити валовий прибуток

Наступним кроком є ​​збільшення нашого валового прибутку. Отже, як ми можемо скоротити витрати і підвищити ціни, щоб підвищити рентабельність наших продуктів? Ми згадуємо про підвищення цін, і більшість людей думають, що так, ми не можемо цього зробити, але ми знаходимо, що більшість підприємців недооцінюють свої власні послуги – вони просто недостатньо вірять в свої продукти, щоб підняти ціни, і їм просто потрібно зробити це. Зробіть цей крок, тому що, якщо ви будете часто робити розрахунки, ви будете показувати, що, підвищуючи ціни, ви різко збільшуєте свою прибутковість, і часто ви втрачаєте лише невелику частину свого бізнесу.

Насправді, ви можете дозволити собі втратити більше бізнесу в цьому напрямку, ніж, якби ви сказали зворотне, а це агов, ми збираємося знизити ціни. Часто, якщо ваш бізнес маржинальний на 30%, якщо ви знижуєте ціни на 10%, ви повинні додати приблизно на 50% більше бізнесу, щоб повернутися до того, з чого почали. Тому набагато простіше підвищити прибутковість за рахунок підвищення цін, і ймовірність втрати бізнесу набагато нижче, ніж сподіватися, що ми отримаємо більше продажів за рахунок зниження наших цін.

Зменшити фіксовані витрати

Наступний крок вниз, як щодо наших постійних витрат? Як часто ви проводите аудит всіх ваших постійних витрат, чи дійсно ви отримуєте повну вартість всього, що ви платите?

У вашому бізнесі? Часто ми просто оплачуємо рахунки, не замислюючись про те, чи дійсно ми отримуємо те, що повинні отримувати за ці речі. Так що домовляйтеся про ці ціни і працюйте над зниженням ваших постійних витрат, щоб в результаті вийшов прибуток.

Тому, якщо ви пройдете всі ці етапи, просто зробивши 10% -ве поліпшення в кожній з цих областей, ви будете приємно здивовані, побачивши подвоєння свого прибутку.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

7 стратегій для подвоєння вашого прибутку
×
Press «Like» to read us on Facebook