7 речей, які ви не робите, але повинні, щоб продати свій інтернет-магазин в реальному світі

1. Ви не берете участь у бізнес-можливостях

Будь то ваша місцева торгова палата або галузева мережева група, ви не можете дозволити собі не зв’язуватися з мережевими можливостями. Звичайно, ви можете відчувати себе недоречно і віддавати перевагу ховатися в темному кутку на вашому першому заході, але в міру того, як ви дізнаєтеся людей і представите цінність групі, люди почнуть довіряти вам і захочуть допомогти вам. Відмінний спосіб познайомитися з людьми швидше – це стати волонтером або балотуватися в офіс. Просто пам’ятайте: ви не для миттєвих продажів, а для того, щоб будувати відносини з плином часу.

2. Ви не виконуєте замовлення

Більшість компаній електронної комерції взаємодіють з клієнтами тільки по електронній пошті, але існують обмеження. Що станеться, якщо клієнт поверне товар? Ви коли-небудь думали, що з ним не так? Швидкий телефонний дзвінок може дати вам цінну інформацію про те, що було не так, і допоможе вам поліпшити процес або ваші продукти для майбутніх клієнтів. Спілкування з вашими клієнтами також може допомогти вам зрозуміти, чого вони хочуть, щоб ви могли це зробити.

3. Ви не завжди носите свої візитні картки

Ви можете поговорити зі своєю офіціанткою про її браслет і згадати, що у вас є магазин, який продає аналогічні моделі. Якщо вона хоче перевірити ваш магазин, наявність вашої візитної картки робить вас більш професійним і полегшує їй відвідування вашого магазину пізніше.

Кожного разу, коли хтось запитує вашу електронну пошту / телефон, навіть якщо це не пов’язано з бізнесом, давайте свою картку і використовуйте зворотну сторону, щоб накидати будь-яку необхідну додаткову інформацію. Ви ніколи не знаєте, де спрацює ця карта, і є ймовірність, що одна з цих карт досягне потенційного клієнта.

4. Ви не демонструєте свої продукти

У вашому місті набагато більше людей, які не знайомі з вашим брендом, ніж ті, хто це знає. Вам вирішувати залучити їх до цього чи ні. Проведення шоу в вашому співтоваристві – навіть якщо воно у вас вдома – це відмінний спосіб поєднати людей з вашими продуктами.

Виставите свої продукти на огляд, переконавшись, що ваша візитна картка помітна. Покупці бачать не тільки те, як виглядає ваш магазин і які товари були, але також і сім’я і друзі цих клієнтів дивляться на ваш сайт і дають розпорядження своїм сім’ям купувати ваші товари.

5. Ви не підтримуєте стосунки із засобами масової інформації

Журналісти досі пишуть для друкованих видань, хочете вірте, хочете ні. І місцевий бізнес завжди цікавий. Але це не означає, що журналісти не знають про вас! Щоб змусити журналістів писати про вас, потрібно побудувати з ними відносини, перш ніж ви захочете що-небудь зробити. Прочитайте їх зміст. Прокоментуйте це онлайн. Слідуйте за ними в соціальних мережах. Потисніть одне одному руки на мережевому заході. Потім позиціонуйте себе як надійний ресурс, коли він їм потрібен.

6. Ви не шукайте партнерства

Замість того щоб думати про іншого хлопця в місті, який також продає товари для тварин на замовлення в якості конкурента, спробуйте переосмислити його як потенційну можливість партнерства. Швидше за все, ви не продаєте ідентичні товари, тому у вас можуть бути способи працювати разом або передавати бізнес один одному. Якщо ви відвідуєте галузевий захід, не тікайте від конкурентів. Назвіться і подивіться, куди прямує розмова.

Багато власників бізнесу не дуже добре розбираються в маркетингу в Інтернеті, і вони будуть раді додати свої соціальні мережі в ці листівки. По суті, обмінюйтеся з ними вашими знаннями про онлайн-продаж для розміщення на своїх підприємствах.

7. Ви боїтеся роздавати продукти

Іноді вам потрібно роздавати продукти, щоб допомогти більшій кількості людей дізнатися про ваш бренд і залучити більше замовлень.

Наприклад, роздача ваших унікальних подушок або ще чогось була б успішною стратегією продажів. Коли ви проводите роздачу, ви генеруєте тонни нових потенційних клієнтів, багато з яких призводять до продажів.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

7 речей, які ви не робите, але повинні, щоб продати свій інтернет-магазин в реальному світі
×
Press «Like» to read us on Facebook