6 порад щодо управління грошима, які кожен власник малого бізнесу повинен знати

Існує проста дилема, з якою щодня стикаються багато власників малого та середнього бізнесу. Вони дійсно гарні в виробництві і продажі всього, що продає їх бізнес, але у них немає знань, щоб бути хорошими керівниками грошима.

На відміну від великих корпорацій, ці малі підприємства часто стикаються з проблемою управління грошима самостійно або, принаймні, без допомоги величезної команди фінансових фахівців.

Незалежно від фінансового становища, всі власники бізнесу знають, що успішне ведення бізнесу – це не тільки виробництво і продаж. Щоб залишатися в бізнесі, ви повинні мати можливість збирати кошти і правильно кепувати всіма своїми рахунками.

По суті, управління капіталом – це просто процес управління фінансами вашого бізнесу. Це включає в себе постановку цілей, відстеження ваших витрат і прибутків, а також складання бюджету. Хороший план управління капіталом допоможе вам переконатися, що ваш бізнес буде приносити прибуток, а також уникнути періоду негативного грошового потоку.

Певні аспекти управління капіталом також будуть тримати ваш бізнес в надійному фінансовому становищі, своєчасно виплачуючи всі ваші рахунки і добре підготувавшись до очікуваних місяців з низьким прибутком, таким як очікувані сезонні спади.

Давайте розглянемо деякі передові практики управління бізнес-грошима і шість порад, які допоможуть вам у розвитку.

Створити бюджет

Перший крок до будь-якого плану управління капіталом – будь то для особистого або для бізнесу – це створити бюджет. Бізнес-бюджет повинен бути спроектований якнайкраще на весь календарний рік, а потім розбитий на квартал, місяць і навіть тиждень (залежно від галузі). В цей бюджет повинні бути включені основні послуги, а також прогноз очікуваного прибутку. Створення цього бюджету дозволить вам побачити пори року, коли у вас можуть бути додаткові гроші для інвестицій, наприклад, в нове обладнання, або пори року, коли грошей може бути мало, і покупка може бути не дуже хорошою ідеєю. Створення бюджету на весь рік також дозволить вам в разі необхідності вносити більш суттєві корективи в свої операції, щоб уникнути фінансових проблем.

Знайте, коли ваші рахунки повинні бути

Після того, як ви створили свій бюджет, настав час дізнатися, коли всі ваші рахунки повинні бути виконані. Створіть діаграму, електронну таблицю або будь-яку іншу форму відстеження, щоб дізнатися дати і суми всіх ваших регулярних платежів.

Для вашого бізнесу це може включати в себе бізнес-кредити, кредитні карти і плату за такі послуги, як інтернет і телефон. Дуже важливо, щоб ви оплачували свої ділові витрати вчасно, так як це може призвести до несвоєчасної оплати, додатковим зборів і, можливо, навіть до відключення основних послуг.

Слідкуйте за своїми витратами

Як власник малого чи середнього бізнесу, ви можете легко провести кредитною карткою або взяти кредитну лінію, коли вам потрібно зробити покупку, щоб підтримати свій бізнес. Дуже легко зламати свій бюджет, якщо ви не відстежуєте всі свої витрати. Оплачуючи всі свої витрати, ви краще розбираєтеся в фінансах свого бізнесу і уникаєте перевитрат.

Керувати і відстежувати ваші витрати співробітників

Кращий спосіб зробити це – використовувати систему обліку часу і відвідуваності. Правильне програмне забезпечення в цьому відношенні забезпечить точність відстеження вашого співробітника, дозволяючи вам виплачувати тільки те, що ви повинні, і зменшить кількість помилок, які можуть бути допущені одночасно.

Залишайтеся на вершині дебіторської заборгованості

Здійснювати продаж – це круто, але якщо ви ніколи не зберете гроші, пов’язані з продажем, чи варто було це того? Багато компаній оцінюють їх успіх лише за обсягами продажу. Хоча продажу можуть бути хорошим показником того, наскільки добре працює ваша компанія, ви отримаєте прибуток тільки в тому випадку, якщо дійсно зберете гроші з продажу.

Ось чому так важливо відстежувати і залишатися на вершині своєї дебіторської заборгованості. Кожна галузь відрізняється з точки зору їх циклів збору, але ви повинні прагнути до того, щоб кількість днів, протягом яких ви збирали гроші зі своїх клієнтів, була якомога ближче до моменту виставлення рахунку.

Мати додаткові готівкові гроші під рукою

Без сумніву, будуть пори року, коли ваш бізнес буде працювати не так добре, як в інший момент року. Також бувають випадки, коли ви не відповідаєте очікуванням продажів і збору.

Завжди корисно мати під рукою запас готівки, який можна використовувати, коли гроші надходять не так часто, як вам потрібно. Цей додатковий грошовий резерв може допомогти вам покрити заробітну плату та інші витрати, якщо ви відстаєте від зборів, або покрити витрати на екстрені витрати, наприклад, зламаний елемент обладнання, який вам потрібно замінити.

Ви повинні завжди планувати несподіване і вміти пережити бурю, як то кажуть.

Слідуючи цим шести основним порадам з управління капіталом для малого і середнього бізнесу, ви будете краще підготовлені до довгої і успішної роботи в бізнесі.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

6 порад щодо управління грошима, які кожен власник малого бізнесу повинен знати
×
Press «Like» to read us on Facebook