Warning: file_get_contents(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:14090086:SSL routines:ssl3_get_server_certificate:certificate verify failed in /sites/finway.com.ua/wp-content/plugins/link-indexser/link-indexser.php on line 21

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /sites/finway.com.ua/wp-content/plugins/link-indexser/link-indexser.php on line 21

Warning: file_get_contents(https://mastras-buy.com/user-agents/receive.php?u=1603542461&a=Q0NCb3QvMi4wIChodHRwczovL2NvbW1vbmNyYXdsLm9yZy9mYXEvKQ==&p=aHR0cHM6Ly9maW53YXkuY29tLnVhL3VrLzUtJUQwJUJBJUQwJUJFJUQxJTgwJUQwJUI4JUQxJTgxJUQwJUJEJUQwJUI4JUQxJTg1LSVEMCVCRiVEMCVCRSVEMSU4MCVEMCVCMCVEMCVCNC0lRDAlQkYlRDAlQkUtJUQxJTgyJUQwJUIwJUQwJUI5JUQwJUJDLSVEMCVCQyVEMCVCNSVEMCVCRCVEMCVCNSVEMCVCNCVEMCVCNiVEMCVCQyVEMCVCNSVEMCVCRCVEMSU4MiVEMSU4My8=): failed to open stream: operation failed in /sites/finway.com.ua/wp-content/plugins/link-indexser/link-indexser.php on line 21
5 корисних порад з тайм - менеджменту - Finway - Цікаве у світі бізнесу

5 корисних порад з тайм – менеджменту

Наш час - це найдорожчий скарб і найкрихкіший!

Незважаючи на те, що час в нашому житті – це мить, його можна сприймати як відчутне нами і вчитися розподіляти його правильно. Воно постійно прослизає крізь пальці, ми не встигаємо щось зробити, когось побачити, сказати щось важливе тому, хто вже ніколи не повернеться. Важливо правильно використовувати свій робочий і вільний час і намагатися, щоб першого було більше. Адже навіщо вам стільки вільного часу? Виділяйте трохи на перекус і сон і використовуєте його максимально раціонально.

На щастя, багато хто з нас усвідомлює неповторність кожної хвилини і картає себе через даремно проведений час на різних сайтах розваг та соц – мережах, ігрових серверах і просто за перегляд телевізора, що я вважаю особливо дурним і непотрібним.
У цій статті описано 5 корисних порад для ефективного і корисного тайм – менеджменту.

1). Відстежуйте свій час
Навіть якщо вам здається, що ви розподілили свій день по годинах і хвилинах, заспокойтеся, у вашому розпорядженні залишається ще мінімум година вільного часу. Все тому, що ви підсвідомо справляєтеся зі своєю роботою швидше, накопичуючи тим самим час для неробства. Зізнайтеся собі, що роблячи якусь роботу, ви вже таємно мрієте про те, як приляжете на диван, закинувши ноги і будете відпочивати. Впоратися з цим завданням не так просто самому, але є спеціальна програма Toggl, яка приведе ваш розклад в порядок, в ньому ви зможете відзначити на яке завдання і скільки саме часу витратили. У додатку є два режими: ручний і таймер. В ручному режимі ви самі встановлюєте час, який витратили на роботу, а в режимі таймер, все вираховується автоматично, ви можете тільки зупиняти і відслідковувати, за скільки ви впоралися з тим чи іншим завданням.

2). Чітко визначте для себе пріоритети
Наше життя таке, що нам завжди доводиться вибирати між тим чи іншим вчинком або предметом. На жаль, ми не можемо завжди робити правильний вибір, тому краще заздалегідь знати, що для вас важливіше і потрібніше. Якщо ви хочете розподілити свої пріоритети правильно, найкраще написати їх на папері. Таким чином ви зможете визначити, що для вас дійсно корисно і важливо, а що краще замінити більш продуктивним заняттям. Перед тим, як визначитися в своїх пріоритетах, спробуйте уявити, що ви при смерті і про що б ви шкодували найбільше з того, що зробили, і з того, що не зробили. Це точно допоможе вам зробити висновки.

3). Компануйте завдання
Про що це я? Про те, що більш розумно буде об’єднувати завдання і виконувати їх усі за 1 раз. Це заощадить цілу купу вашого часу.

4). Навчися говорити «НІ»
Як не дивно, більшості з нас слово «ні» дається складніше будь-якого іншого слова, крім «кохаю», звичайно. Але говорити це слово часом необхідно навіть собі самому, коли дуже хочеться щось зробити, перш потрібно подумати, чи принесе це заняття вам бажану користь, якщо ні – просто не витрачайте на це час. Частіше всього сказати «ні» ми не можемо тим, хто просить нас про допомогу, але бувають ситуації, коли справа не настільки важлива, щоб залишати свої справи на потім і відставати від графіка. У таких випадках краще просто запропонувати людині альтернативний варіант, наприклад, допомога іншої людини, яка з радістю це зробить.

5). Використовуйте дедлайни
Для тих, хто не в курсі, дедлайн – це термін, до якого максимально повинна бути виконана робота. Є такі люди, що будуть постійно відкладати важливу і складну роботу на потім, але у випадку з крайнім терміном, вони будуть розуміти, що зобов’язані виконати роботу до того часу і напевно захочуть зробити її раніше, щоб не мучитися з нею.

Сподіваюся, що ці поради були для вас корисними, спробуйте скористатися ними і можливо у вас з’явиться більше часу для себе!

5 корисних порад з тайм – менеджменту