5 книг про бізнес

1. Сила розорення: як порожні кишені, жорсткий бюджет і жага успіху можуть стати вашою найбільшою конкурентною перевагою (Деймонд Джон)

Кращі приклади вдалого бізнесу, це завжди ті, коли підприємці розвивали свій бізнес з скромного початку, щоб почати свій бізнес з початку і досягти популярності. Зірка Shark Tank і засновник Fubu, Деймонд Джон втілює це в істинній формі в своїй історії про бізнес в «The Power of Broke». У цій бізнес-книзі він обговорює, як стати неврівноваженим і як використовувати наявні у вашому розпорядженні інструменти, відносини і ресурси для побудови успішного бізнесу при невеликому бюджеті.

Він підкреслює, як почати бізнес, коли ви розорені, змушує вас творчо мислити і ефективно використовувати свої обмежені ресурси. Це змушує вас бути інноваційним. Ще важливіше те, що він пояснює, як він протягом багатьох років навмисно накладав на себе обмеження в ресурсах, і як це допомагало йому максимально використовувати те, що він мав. Ця ділова книга допоможе вам шкребти, метушитися і мріяти про ваш шлях до вершини.

2. Розумніше, швидше, краще: перетворююча сила реальної продуктивності (Чарльз Дуіг)

Ця бізнес-книга особливо унікальна в сфері продуктивності, оскільки пропонує нове визначення того, що значить бути продуктивним. Ця книга навчить вас, як змістити фокус на управління своїм мисленням, а не витрачати час на саме мислення. Основний принцип полягає в тому, що ви можете змінити своє життя, зробивши певний вибір, а автор бестселерів Чарльз Дуіг дає вам інструменти для перебудови процесу прийняття рішень.

У книзі «Розумніше, швидше, краще» Дуіг викладає переконливі аргументи на користь того, що традиційна модель постановки цілей, в першу чергу, орієнтується на наші великі амбіції, ігноруючи всі дрібні рішення і легкі цілі на цьому шляху, за своєю суттю є хибними, якщо ви хочете досягти значних змін у вашому житті або бізнесі. Він стверджує, що люди і компанії, які впроваджують інновації швидше і домагаються максимальних результатів, потонули в мистецтві зміни важливості для досягнення невеликих цілей, які в кінцевому підсумку переходять до більших.

3. «Чому: як великі лідери надихають всіх на дії» (Симон Сінеко)

Вона заснована на питанні: «Чому деякі люди і організації більш інноваційні, впливові і більш прибуткові, ніж інші?». Основна передумова цієї бізнес-книги полягає в тому, що лідери, що зробили найбільший вплив, діють і спілкуються однаково, що протилежно тому, як поводиться більшість людей.

Сінек називає цю ідею «Золотим колом», і все починається з питання «Чому?». Цікаво, що огляди цієї бізнес-книги дуже поляризовані. Читачі або люблять її, або ненавидять. Ми вважаємо, що самі різкі реакції і відгуки лунають із боку читачів, яким важко об’єктивно оцінювати себе, сприймати критичні відгуки і переводити їх в позитивні зміни в керівництві. Набагато простіше сліпо йти тим самим шляхом чи не так?

4. Бідний стартап: як сучасні підприємці використовують безперервні інновації для створення радикально успішного бізнесу (Ерік Рис)

У цій бізнес-книзі автор і підприємець Ерік Рис розповідає нам про підхід бережливого стартапу, який змінив спосіб, яким багато засновники стартапів прагнуть створювати компанії і запускати нові продукти – в значній мірі засновані на принципі швидкої перевірки ідей, перш ніж вкладати значні кошти в ідеї . У нього широке визначення стартапа – будь-який бізнес, починаючи від індивідуального підприємця, блогера або фрілансера і закінчуючи їх гаражем, до фінансованого венчурним капіталом проекту в компанії зі списку Fortune 500, якщо ви повні рішучості знайти успішний шлях до створення стійкого бізнесу.

Lean Startup пропонує підприємцям спосіб перевірити бізнес-ідеї, постійно перевіряти їх бачення, адаптуватися і модифікувати, перш ніж буде нанесена будь-яка реальна шкода. Ця бізнес-книга пропонує новий підхід до успішного управління стартапом, а також розповідає про деякі інноваційні онлайн-інструменти для бізнесу, які допоможуть вам прискорити процес перевірки.

5. Міф про мотивацію: як чесноти дійсно налаштовують себе на перемогу (Джефф Хаден)

Ця бізнес-книга від самого популярного оглядача Джеффа Хадена, була довгоочікуваною, нелогічним, але практичним посібником з пошуку і підтримці (реальної) міцної мотивації, необхідної для досягнення великих цілей в житті. Книга заснована на переконанні Хадена в тому, що «мотивація», як ми її знаємо, є повним міфом в нашому суспільстві.

Ця книга Джеффа Хадена, піднімає мотивацію на набагато більш глибокий рівень. Хаден стверджує, що мотивація – це не чарівна формула, яка нам потрібна з самого початку будь-яких серйозних змін, випробувань або зусиль. Швидше, мотивація є результатом процесу. Якщо ви коли-небудь відчували себе розчарованими в книгах самодопомоги і «перевірених» стратегіях успіху, які потерпіли невдачу, то цю ділову книгу потрібно обов’язково прочитати, і вона дасть вам практичну пораду, як уникнути зривів і почати реально працювати над своїми мріями.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

5 книг про бізнес
×
Press «Like» to read us on Facebook