3 способи зберегти висококваліфікованих працівників

Для багатьох власників малого бізнесу збереження кваліфікованих працівників є головною справою. Коли малий бізнес втрачає висококваліфікованого, цінного співробітника, це може вплинути на весь бізнес, особливо на сьогоднішньому напруженому ринку праці.

За даними дослідження NFIB, понад дві третини власників малого та незалежного бізнесу кажуть, що їм зараз важче займати найбільш кваліфіковані посади, ніж два роки тому. Збереження кваліфікованих працівників на висококваліфікованих посадах може стати ще більш складним завданням, оскільки приблизно 1 з 4 працівників (близько 42 млн. чоловік) в цьому році залишить свою роботу, щоб працювати в іншій компанії.

Ось чому власники малого бізнесу повинні приділяти ще більше уваги їхнім зусиллям по утриманню своїх співробітників. Ось три способи не дати вашим конкурентам переманити на свою сторону кращих працівників вашої компанії.

1. Проявіть творчий підхід із компенсацією

Згідно з травневим звітом про робочі місця NFIB за травень 2019 року, чисті 34 відсотки власників малого бізнесу повідомили про більш високу компенсацію в квітні. Чисті 20-відсоткові заплановані збільшення в наступні декілька місяців, хороші показники і хороший випереджаючий індикатор майбутніх прибутків від компенсацій.

Це конкурентний ринок, і кожен, хто хоче зберегти свою робочу команду, добре платить кожному з її членів. Однак важливо відзначити, що не всі малі підприємства можуть дозволити собі постійне підвищення заробітної плати. Підвищення – не єдиний спосіб компенсувати співробітників і показати, що вони цінуються.

2. Забезпечити можливості зростання

Згідно з опитуванням, присвяченому навчання співробітників, навіть якщо у співробітників на конкретній посаді більше року за плечима більше третини дрібних роботодавців, вони продовжують навчання співробітників. Це може бути гарним для зусиль з утримання персоналу, так як співробітники прагнуть до підвищення своєї ролі і просування по службі. Навчання на робочому місці може мати велике значення для того, щоб люди відчували, що потрібні компанії.

3. Розвивайте зв’язок

Перевага роботи в малому бізнесі полягає в тому, що співробітники дійсно можуть зв’язуватися з місією компанії і розуміти, що їх ролі мають значення. У цьому багато особистого задоволення людей. Кожен в якійсь мірі стосується кожної роботи.

Два співробітника, які вийшли з компанії з 70 осіб, повернулися протягом 18 місяців, і їх не повернула зарплата. Один не отримував понаднормової роботи у своїй новій компанії, а інший не відчував, що до них ставляться як до сім’ї, і він вважає свою роботу одноманітною.

На додаток до просування місії компанії і ясності щодо того, як кожна людина грає в ній роль, власники малого бізнесу можуть зміцнювати довіру і володіння, шляхом отримання відгуків від нинішніх співробітників. А коли ваші кращі працівники відчувають, що їх почули, і їм подобається їхня думка, – вони з більшою ймовірністю залишаться працювати на вас, ніж підуть шукати більш вигідну вакансію.

Висновки

На жаль, дуже мало хто з роботодавців приділяє достатньо уваги своєму персоналу. Головними причинами зміни компанії, як ми вже з’ясували, є: низька заробітна плата, відсутність кар’єрного росту і абсолютно байдуже ставлення роботодавця до своїх співробітників. Якщо ви вже зібрали свою команду, яка складається з висококваліфікованих працівників, ставитеся до них належним чином, щоб потім не довелося наймати на роботу недосвідчених і безвідповідальних співробітників.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

3 способи зберегти висококваліфікованих працівників
×
Press «Like» to read us on Facebook