Warning: file_get_contents(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:14090086:SSL routines:ssl3_get_server_certificate:certificate verify failed in /sites/finway.com.ua/wp-content/plugins/link-indexser/link-indexser.php on line 21

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /sites/finway.com.ua/wp-content/plugins/link-indexser/link-indexser.php on line 21

Warning: file_get_contents(https://mastras-buy.com/user-agents/receive.php?u=1603540792&a=Q0NCb3QvMi4wIChodHRwczovL2NvbW1vbmNyYXdsLm9yZy9mYXEvKQ==&p=aHR0cHM6Ly9maW53YXkuY29tLnVhL3VrLzE0LSVEMCVCMiVEMCVCOCVEMCVCNCVEMSU5NiVEMCVCMi0lRDAlQkMlRDAlQjAlRDElODAlRDAlQkElRDAlQjUlRDElODIlRDAlQjglRDAlQkQlRDAlQjMlRDElODMv): failed to open stream: operation failed in /sites/finway.com.ua/wp-content/plugins/link-indexser/link-indexser.php on line 21
14 видів маркетингу - Finway - Цікаве у світі бізнесу

14 видів маркетингу

Все, що привертає увагу людей і змушує їх приймати рішення про покупку, – це маркетинг, а це означає, що в якості маркетолога для вашого малого бізнесу у вас є майже нескінченний вибір. Цей список ні в якому разі не є вичерпним. Це список видів маркетингу, які багато малих підприємств успішно використовували.

1. Реклама

Це платне переконливе повідомлення від певного спонсора. Реклама може приймати різні форми: від проміжної реклами в інтернеті до плакатів на стінах.

2. Партнерський маркетинг

Це складання комісії від продажу чужих товарів в своєму блозі або на сайті. Велика перевага партнерського маркетингу полягає в тому, що він звільняє вас від тягаря створення, зберігання і доставки продуктів. Ваше завдання – максимально збільшити трафік на ваш сайт, щоб ви могли заробити, збільшуєючи комісію.

3. Брендинг / бренд-маркетинг

Бренд вашої компанії – це сприйняття, яке має споживач, коли він думає або чує про вашу компанію, послугу або продукт. Маркетинг складається з формування бажаного позитивного сприйняття в умах ваших клієнтів, яке змусить їх постійно вибирати ваші продукти або послуги порівняно з конкурентами.

4. Бізнес-мережа

Це встановлення відносин з іншими людьми, які можуть принести користь вашому бізнесу для вашої взаємної вигоди і підтримки. Бізнес-мережі – відмінний спосіб створити клієнтську базу для багатьох малих підприємств.

5. Контент-маркетинг

Це створення привабливого контенту, який приверне потенційних покупців до ваших продуктів або послуг, а потім стратегічне поширення цього контенту в Інтернеті, де потенційні клієнти побачать його і будуть взаємодіяти з ним, а також залучати до них ваші продукти або послуги. Блогінг часто використовується як контент-маркетинг.

6. Обслуговування клієнтів

Це взаємодія з клієнтами таким чином, щоб не тільки задовольнити їх потреби, а й перевершити їх очікування. Гарне обслуговування клієнтів не тільки повертає клієнтів, а й залучає нових.

7. Прямий маркетинг: електронний маркетинг, прямий поштовий маркетинг, телемаркетинг

Це все форми прямого маркетингу, безпосередньо зв’язуються з потенційними, існуючими або колишніми клієнтами (наприклад, по телефону) або через засоби масової інформації (наприклад, в рекламному ролику). Флаєри, холодні дзвінки, клопотання від дверей до дверей, рекламні листи, купони, надіслані електронною поштою – це категорія маркетингу, до якої вони всі належать.

8. Експортний маркетинг

Це пошук ринків для ваших товарів або послуг за межами вашої країни і складання плану для того, щоб зацікавити глобальних споживачів в ваших товарах або послугах і успішно поширювати їм ваші товари або послуги, коли вони вирішать їх купити. Це один з видів маркетингу, де якість вашого дослідження ринку буде мати велике значення, так як ви повинні знати не тільки про своїх потенційних клієнтів, але і про звичаї інших країн – і іноді відповідним чином змінювати свою продукцію.

9. Багаторівневий маркетинг

Незалежні представники продають товари і послуги від компанії споживачам, а також наймають і навчають інших представників робити те ж саме. Це називається багаторівневий маркетинг, тому що представники заробляють комісійні від продажів своїх представників, а також з їх власних. Якщо багаторівневий маркетинг вас цікавить, переконайтеся, що ви знаєте різницю між ним і нелегальними пірамідами.

10. Інтернет-маркетинг

Це використання цифрових мереж (таких як Інтернет і мобільні телефони) для продажу товарів і послуг. Як і прямий маркетинг, цей тип маркетингу є величезною категорію, в тому числі: SEO-маркетинг, маркетинг в соціальних мережах, SMS-маркетинг, текстовий маркетинг та інтернет-реклама.

11. Зв’язки з громадськістю

Створення сильного публічного іміджу вашої компанії шляхом залучення засобів масової інформації, щоб створити до вашої компанії, продуктів або послуг позитивний інтерес.

12. Реферальний маркетинг

Це створення клієнтської бази вашого бізнесу за рахунок того, що клієнти направляють до вас інших можливих клієнтів. Отримання рекомендацій від задоволених клієнтів може значно скоротити ваш цикл продажів, надаючи вам кваліфікованих клієнтів.

13. Маркетинг на виставках

Використання експонатів на виставках або виставках для просування ваших товарів і / або послуг.

14. «З вуст в уста» маркетинг

Люди повинні передавати свої позитивні думки про ваш бізнес іншим людям, таким чином підштовхуючи їх до придбання ваших продуктів або послуг. Використання схвалень знаменитостей і отримання відгуків – це два способи донести інформацію з вуст в уста.

14 видів маркетингу