У житті дуже багато що залежить від думки оточуючих. На кону стоїть ваш успіх, дохід і взаємини. Адже якщо ви подобаєтеся людині – вона буде прагнути до спілкування і взаємодії з вами.
Знання секретів взаємодії з людьми лежить в основі успішної побудови кар’єри та взаємин в колективі. Нижче ми розглянемо 10 основних секретів, знаючи які ви обов’язково завоюєте прихильність людей до себе.
1). Запам’ятовування імені співрозмовника.
Доведено багатьма психологами, що ім’я – це поєднання звуків, яке є особливим і найприємнішим для людини. Тому намагайтеся запам’ятовувати імена людей, з якими перетинаєтеся. Погодьтеся, людині буде дуже приємно, якщо ви запам’ятаєте її ім’я.
Однак з цим правилом не варто перегинати палицю. Досить буде в двух реченнях звернутися до співрозмовника по імені – для нього цього буде достатньо.
2). Контроль емоцій.
Спілкуючись зі співрозмовником, намагайтеся оптимально підлаштовувати свої емоції під його настрій. Адже, погодьтеся, буде виглядати дуже безглуздо, якщо у людини трапилася неприємна ситуація, а ви почнете сміятися чи розповідати, як у вас в житті все добре складається.

3). Використання невербальних способів спілкування.
В процесі правильного діалогу мало буде просто підтримувати розмову. Використовуйте жести, міміку, дивіться в очі співрозмовнику.
4). Уміння слухати співрозмовника.
Психологи і психотерапевти в один голос твердять, що вміння активно слухати – це один з головних способів прояву уваги і не байдужості. Слухайте співрозмовника, і час від часу коментуйте діалог, показуючи, що його проблема вам не байдужа.
5). Зворотній зв’язок.
Цей секрет дуже тісно пов’язаний із запам’ятовуванням імені, оскільки, якщо ви назвете співрозмовника по імені, а потім ще згадаєте тему, яку обговорювали раніше – можете вважати, що ви вже привернули до себе людину.

6). Використання техніки «сендвіча».
Бувають ситуації, коли співрозмовника потрібно як похвалити, так і покритикувати. З похвалою завжди простіше – її люблять всі, головне в міру. А ось з критикою ситуація виходить складніша, адже не всі люди реагують на неї однаково. Для цього варто використовувати техніку «сендвіча», яка діє за схемою: похвала – критика – похвала. Так ви зможете висловити конструктивну критику і не образити співрозмовника.
7). Ні – наказам, так – пропозиції.
Це правило слід запам’ятати керівникам особливо. Адже, дуже часто вимагаючи виконання якогось завдання використовується наказовий тон спілкування. У такій ситуації працівник відчуває себе приниженим і пригнобленим. Але ж можна розгорнути ситуацію зовсім по-іншому, просто попросивши про термінове виконання завдання, обов’язково похваливши в кінці. Тоді у працівника буде піднесений настрій, адже начальство вважає його здатним співробітником.
8). Ораторське мистецтво.
Навчіться основам ораторської майстерності, і ви станете цікаві людям. Адже людину, яка вміє гарно говорити завжди хочеться слухати.
Головні секрети ораторської майстерності ви можете дізнатися зі статті “Як успішно виступити на публіці?”.

9). Телефону – ні.
У процесі спілкування з людиною намагайтеся не відволікатися на телефон, адже це показує вашу неповагу і неучасть в діалозі.
10). Об’єктивність.
Це одне з головних правил побудови здорового діалогу. Не варто бути принциповою людиною, яка чує тільки себе. Знайдіть компроміс із співрозмовником, навіть якщо його пропозиція вам не до вподоби.