10 секретів, які допоможуть вам подобатися оточуючим

У житті дуже багато що залежить від думки оточуючих. На кону стоїть ваш успіх, дохід і взаємини. Адже якщо ви подобаєтеся людині – вона буде прагнути до спілкування і взаємодії з вами.

Знання секретів взаємодії з людьми лежить в основі успішної побудови кар’єри та взаємин в колективі. Нижче ми розглянемо 10 основних секретів, знаючи які ви обов’язково завоюєте прихильність людей до себе.

1). Запам’ятовування імені співрозмовника.

Доведено багатьма психологами, що ім’я – це поєднання звуків, яке є особливим і найприємнішим для людини. Тому намагайтеся запам’ятовувати імена людей, з якими перетинаєтеся. Погодьтеся, людині буде дуже приємно, якщо ви запам’ятаєте її ім’я.

Однак з цим правилом не варто перегинати палицю. Досить буде в двух реченнях звернутися до співрозмовника по імені – для нього цього буде достатньо.

2). Контроль емоцій.

Спілкуючись зі співрозмовником, намагайтеся оптимально підлаштовувати свої емоції під його настрій. Адже, погодьтеся, буде виглядати дуже безглуздо, якщо у людини трапилася неприємна ситуація, а ви почнете сміятися чи розповідати, як у вас в житті все добре складається.

3). Використання невербальних способів спілкування.

В процесі правильного діалогу мало буде просто підтримувати розмову. Використовуйте жести, міміку, дивіться в очі співрозмовнику.

4). Уміння слухати співрозмовника.

Психологи і психотерапевти в один голос твердять, що вміння активно слухати – це один з головних способів прояву уваги і не байдужості. Слухайте співрозмовника, і час від часу коментуйте діалог, показуючи, що його проблема вам не байдужа.

5). Зворотній зв’язок.

Цей секрет дуже тісно пов’язаний із запам’ятовуванням імені, оскільки, якщо ви назвете співрозмовника по імені, а потім ще згадаєте тему, яку обговорювали раніше – можете вважати, що ви вже привернули до себе людину.

6). Використання техніки «сендвіча».

Бувають ситуації, коли співрозмовника потрібно як похвалити, так і покритикувати. З похвалою завжди простіше – її люблять всі, головне в міру. А ось з критикою ситуація виходить складніша, адже не всі люди реагують на неї однаково. Для цього варто використовувати техніку «сендвіча», яка діє за схемою: похвала – критика – похвала. Так ви зможете висловити конструктивну критику і не образити співрозмовника.

7). Ні – наказам, так – пропозиції.

Це правило слід запам’ятати керівникам особливо. Адже, дуже часто вимагаючи виконання якогось завдання використовується наказовий тон спілкування. У такій ситуації працівник відчуває себе приниженим і пригнобленим. Але ж можна розгорнути ситуацію зовсім по-іншому, просто попросивши про термінове виконання завдання, обов’язково похваливши в кінці. Тоді у працівника буде піднесений настрій, адже начальство вважає його здатним співробітником.

8). Ораторське мистецтво.

Навчіться основам ораторської майстерності, і ви станете цікаві людям. Адже людину, яка вміє гарно говорити завжди хочеться слухати.

Головні секрети ораторської майстерності ви можете дізнатися зі статті “Як успішно виступити на публіці?”.

9). Телефону – ні.

У процесі спілкування з людиною намагайтеся не відволікатися на телефон, адже це показує вашу неповагу і неучасть в діалозі.

10). Об’єктивність.

Це одне з головних правил побудови здорового діалогу. Не варто бути принциповою людиною, яка чує тільки себе. Знайдіть компроміс із співрозмовником, навіть якщо його пропозиція вам не до вподоби.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

10 секретів, які допоможуть вам подобатися оточуючим
×
Press «Like» to read us on Facebook