Історія хорошого вебінару. Як навчиться його вести?

Раніше вебінари були не настільки популярними, як зараз. Але це є дуже ефективним методом для навчання інших людей. Плюсом вебінарів є те, що вони вітають будь-яку із форм і правил живого спілкування. Але є деякі відмінності, про які потрібно знати і пам’ятати.

Перша складова – тематична. Йдеться про те, що саме ви хочете донести до своєї цільової аудиторії. І ось за допомогою деяких кейсів та історій допоможуть вам піднести інформацію іншим в більш доступному форматі. Друга складова – емоційна. Вона якраз таки спирається не тільки на подачу інформації, як у разі тематичної.

Вона спирається більше на спілкування і якийсь інтерактив. І є ще одна складова – візуальна. Це дуже важливо, оскільки потрібно знати, як правильно налаштувати колір і показ презентації. Та й зовнішній вигляд самого спікера теж дуже важливий.

Якщо більш детально говорити про те, як скласти хорошу історію вебінару, то обов’язково потрібно говорити в першу чергу про героя. Саме він є найголовнішим. Але в залежності від мети вебінару він може бути різним. Спочатку це може бути менеджер, потім клієнт. Крім цього, конфлікт теж притаманний в хорошій історії вебінару. Це навіть є його невід’ємною частиною. Герой потрапляє в складну ситуацію. За цим тягнеться банкрутство або звичайне звільнення, яке і призведе до першого результату.

Далі мораль. Вам обов’язково потрібно показати, як той чи інший герой вийшов з певної ситуації і що він зрозумів. Так ви показуєте людям, що ви можете допомогти їм стати краще. Замість звільнення отримати підвищення, а замість втрати грошей – пошук нового партнера.

Ментор або, як ми вже звикли говорити, є тією самою доброю феєю з казки, яка приходить в той момент, коли все складається дуже складно і неможливо. До слова, цієї доброю феєю ви і самі можете бути. Головне, щоб те, що ви робите допомогло подолати всі перешкоди і труднощі. І ще, що потрібно для гарної історії вебінару – це емоції. Вони можуть бути різними, але їхня наявність обов’язкова. Чергування негативних емоцій з позитивними призведе вас до самовдосконалення.

Пам’ятайте, що на вебінарі не можна обійтися без теорії. Навіть якщо метою є тільки навчання. Робіть вставки у вигляді історій або особистого життєвого досвіду. Це точно приверне увагу слухачів і учнів. До того ж, побільше розповідайте про реальне життя і вас будуть слухати, а не просто дивитися, як на когось, хто сам не знає, що говорить. Вебінар, який стосується продажу продукту, обов’язково повинен складатися з декількох кейсів. Одного буде мало. Не бійтеся задавати своїм клієнтам багато питань. Найпоширенішими можуть бути такі:

– Що вас наштовхнуло на відвідування мого вебінару? Так ви зрозумієте мету приходу кожної людини і, можливо, зрозумієте, що варто було б змінити, а що ж навпаки залишити, як є. Щось вдосконалити, а щось взагалі викинути.

– Що вплинуло на вибір продукту і як ви зважилися на його покупку? Дуже цікаве питання, на яке не зразу ж усі знаходять відповідь. Тим не менш, ви знову ж дізнаєтеся про первинні цілі і зможете зорієнтуватися в тому, в якому руслі потрібно далі продовжувати вебінар.

– Що змінилося після застосування всіх порад і знань, отриманих вуході вебінару? Знову ж, за допомогою таких питань і відповідей на них ви зможете підсумувати свою роботу і позначити всі межі особисто для себе.

І знайте, що герой – це і є ваша аудиторія. Історія повинна чітко показувати всі етапи від початку проблеми до її розвитку, а потім і до її кінця і прекрасного розвʼязання.

Історія хорошого вебінару. Як навчиться його вести?