Інфлюенсер. Хто він? Яка його роль у бізнес-сфері?

Раніше, говорячи про тренди Instagramу 2019 і 2020 років, ми розповіли про те, що є більш поширеною реклама за допомогою інфлюенсера. Але, можливо, є люди, які не знають хто такі інфлюенсери або, як по-іншому говорять, лідери думок.

Інфлюенсер – це в прямому сенсі людина, яка має певний, позитивний і хороший вплив на свою аудиторію у певній сфері. При чому, кількість підписників в цьому випадку не так важлива. Фоловерів у лідера думок може бути тисяча або ж їх може бути тільки до тисячі, або цілий мільйон. Важливо все таки не кількість, а те саме охоплення аудиторії і той момент, наскільки вона, а тобто аудиторія, довіряє самому інфлюенсеру.

Ви ж знаєте, що це можна переглядати за допомогою метрик і можна навіть переглянути, наскільки інфлюенсер, в принципі, здатний мотивувати аудиторію до певних дій. Є також такі назви, як блогер. Це усі знають, але не потрібно блогера зіставляти з інфлюесером. Блогер – це людина, яка веде власний блог і регулярно оновлює його контент. Якщо ж за допомогою свого контенту людина блогер і впливає якось на аудиторію, то його лише частково можна вважати інфлюенсером. Але цілком і повністю їх не можна зіставляти.

До того ж, ви знаєте, що є ще й влогер. І це та людина, яка веде свій власний відеоблог. Це так званий лідер думок з активною участю на YouTube, і він також, як і блогер, може якось впливати на своїх підписників, але це не означає що ми його можемо називати прям інфлюенсером, який має прямий вплив на свого підписника, на свою цільову аудиторію.

Інфлюенсер важливий при веденні бізнесу. Але насправді потрібен для початку грамотний маркетинг. І я вважаю, що коли ви починаєте комунікувати з аудиторією через інфлюенсерів, то вже отримуєте якийсь плюс. Бренд починає більше поширюватися. Адже нарешті з народом заговорила та людина, яка сама вийшла з нього і яка є ближчою. Вона не б’ється до найвищої планки і не здається споживачеві вже зовсім недосяжним. А це дуже сильно впливає на споживання того чи іншого товару або послуги, яку ви надаєте. Навіть невеликі бренди не можуть обійтися без лідера думки, але з його допомогою можуть обійтися без того самого сайту, використовуючи різні технології, які, можливо, іноді влітають у копієчку.

Тим більше, що в залежності від того, скільки підписників у інфлюенсера є і яке охоплення аудиторії, цінова політика на його послуги теж може відрізнятися. Пам’ятайте ось тільки, що інфлюенсери допомагають нашому бізнесу прискорюватися і якось виділятися. Споживачеві потрібна жива людина, яка вже спробувала на собі ту чи іншу продукцію, і точно може порадити купувати чи ні. За допомогою інфлюенсера ви можете собі заробляти авторитет, а конкурентів відводити в ліс темний, так би мовити.

Як зрозуміти, чи потрібен мені інфлюенсер? Це дуже просто. Потрібно зробити кілька тактичних кроків, але перше потрібно задати собі питання: Що я хочу довести своїм брендом і чи залишається після нього відгук? Ми ж говорили, що у бренду повинен бути голос. Він повинен звучати. І не важливо, за допомогою картинок, звуків або ж кольорів. Він повинен бути і крапка.

Якщо зараз, відповідаючи на питання, ви зрозуміли, що інфлюенсер необхідний, то перейдіть до тактичних кроків. Перше – детальний бриф, а точніше аналітика даних по бізнесу. Потім визначтеся зі списком діячів у мережі «Інтернет», які могли б стати вашими агент-брендами. Створіть всі умови для навчання агент-бренда в тій сфері, яка потрібна вам, складіть рубрикатор і все можна переходити до контент-плану, який вже буде виконувати лідер думок.

Інфлюенсер. Хто він? Яка його роль у бізнес-сфері?