Індивідуальний стиль – яка його роль?

Чи часто ви замислювалися над своїм індивідуальним стилем? Індивідуальний стиль – це по суті не тільки інструмент економічного виживання, а й відмінний спосіб відправити ваших конкурентів куди подалі. Я думаю, що ще з раннього віку у всіх була закладена така думка, що ваш індивідуальний стиль – це і є ви самі.

А тому потрібно свій такий стиль будувати на тому, що є дуже характерним особисто для вас і в чому, звичайно ж, ви будете процвітати. Цей стиль визначається не тільки вашими зовнішніми здібностями, а в більшій мірі вашим характером і психікою, а також деякими нюансами авторства і особливостями почуття гумору або ж навпаки його відсутністю.

Ваш індивідуальний стиль може вироблятися роками і з кожним новим роком все більше вдосконалюватися або ж навпаки показувати, що, наприклад, не потрібно рухатися в тому чи іншому напрямку. Чому ж без свого індивідуального стилю ви не можете далі рухатися в потрібному напрямку і чому ж ви зливається з натовпом, якщо немає ніяких виражених особливостей? Якщо ви розумієте, то зараз ми говоримо більше про бізнес і конкурентоспроможність.

Перше правило з приводу того, як створити свій індивідуальний стиль – не пишіть все прямо так би мовити. Мається на увазі те, щоб ви якось цікавили своїх споживачів, якщо щось продаєте або навіть, якщо пропонуєте послуги якихось професіоналів. Це, звичайно, добре, коли нам не брешуть, але ось можна не брехати, але тільки з якимось прикрашанням. Якщо ви просто напишите, що у нас є в колективі психолог, то навряд чи когось це сильно зацікавить, і на таке оголошення увагу звернуть хіба що одиниці.

Але ви можете сказати те саме, але бути більш багатослівним. Наприклад, в нашій компанії є чудовий психолог, який зможе вам розібратися в собі і своїх проблемах. Це також далеко від ідеалу, але тим не менше таке оголошення зацікавить більшу кількість людей і тоді вони подумають, що можна спробувати або просто передзвонити і набагато більше розпитати про того чи іншого професіонала в певній сфері. Адже це висловлювання про психолога – це тільки приклад, але подібні прийоми ви можете застосовувати і до чогось іншого. Сенс в тому, щоб зацікавити, привернути увагу.

Друге правило стосується того, щоб відвернути людей, а саме споживачів товару або послуг будь-яких від поганих думок. Ось, наприклад, в дитинстві всі думали про те, що смерті не уникнути. Всі ми станемо старими і помремо. Але діти це сприймають дуже жорстко. Тому і у випадку з товаром або послугами, які пропонуєте, потрібно концентрувати увагу на чомусь доброму та позитивному. Так якщо ви пропонуєте послуги перукаря, то не акцентуйте увагу на тому, що ви новачок в цій сфері і працюєте не дуже довго в тому чи іншому салоні.

Можна працювати довгі роки і зробити багато помилок, а можна працювати місяць і показати себе з кращого боку. Якщо будете акцентувати увагу клієнтів на тому, що ви новачок, то вони вже й себе, і вас почнуть налаштовувати на те, що в разі чогось поганого претензій не матимуть ніяких або ж навпаки. Краще про свій рівень професіоналізму сказати пізніше, після виконаної роботи. Але це діє тільки в разі позитивного мислення з вашого боку і якщо вас клієнт про це сам не запитає на початку або ж в ході процедури.

І правило третє – це те, що вам потрібно вміти використовувати свій індивідуальний стиль не тільки в самому процесі роботи, але і при оцінці ваших талантів і професійних якостей. Вмійте оцінювати все раціонально і тверезо.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Індивідуальний стиль – яка його роль?
×
Press «Like» to read us on Facebook