Як фрілансери можуть конкурувати з великим бізнесом

Індивідуальні фрілансери можуть запропонувати багато з того, що великі корпорації не готові надати, і використання декількох стратегій конкурентної переваги допоможе вам затвердити себе в якості гідного ресурсу.

Переслідуйте свою нішу

Великі компанії схильні мислити в широкому сенсі, що може бути вигідно, але не залишають багато місця для спеціалізації. Хоча це може здатися нелогічним, звуження фокуса і послуги фрілансера можуть фактично допомогти вам отримати більше роботи від клієнтів. Дослідження, проведене Консультативною радою з питань кар’єри та партнерами MBO, показало, що 90% фрілансерів відчувають себе більш успішними після створення спеціальності в своїй області, особливо коли в ній задіяні відповідні технічні навички. Наприклад, технічний письменник з досвідом розробки документів може бути більш привабливим для клієнтів у порівнянні зі звичайним копірайтером.

Подумайте, що потрібно вашому ідеальному клієнту в будь-якому конкретному проекті, і постарайтеся виконати ці ролі. Якщо ви ще недостатньо оснащені, такі сайти, як Lynda, пропонують онлайн-курси і навчальні курси по бізнесу, веб-розробки, дизайну і багато чого іншого. Не турбуйтеся про оплату щомісячної плати за сайт: ви отримаєте безкоштовний доступ, використовуючи свою карту публічної бібліотеки.

Отримати особисту клієнтську базу

Для клієнтів вигода від найму консалтингового великого бізнесу часто зводиться до влади і ресурсів, але рідко вони пов’язані з індивідуальністю. У 2015 році дослідження з цифрового маркетингу показало, що фрілансери з такою ж вірогідністю отримують клієнтів з малого і середнього бізнесу в порівнянні зі своїми колегами з агентств. Як індивідуальний працівник,ви можете встановити довгостроковий довір і лояльність з клієнтом, спрощуючи і задовольняючи його потреби з самого початку. Одним із способів є створення сеансу виявлення, в ході якого ви зустрічаєтеся з клієнтом, щоб задати питання про їх поточні проекти, будь-які проблеми, з якими вони стикаються, і запропонувати своє розуміння перед підписанням контракту. У той час як велика компанія може призначити один проект декільком співробітникам, важливо бути відомим як точкова людина.

Проілюструвати гнучкість

Однією з переваг фрілансу (для вас і ваших клієнтів) є гнучкість, і навіть компанії зі списку Fortune 500 звертають на це увагу. У дослідженні Оксфордського університету 2017 року дослідники взяли інтерв’ю у 9 компаній, щоб дізнатися, чому наймання фрілансерів набирає популярність:

  • масштабованість
  • здатність коригувати робочу силу в міру необхідності для кожного проекту.
  • рада експерта
  • покладатися на фрілансерів для надання кваліфікованої роботи або відповідей, які в даний час співробітники не можуть надати.

Зниження витрат

Найм штатного співробітника вимагає часу і грошей. Це також означає надання пільг, оплачуваної відпустки, службових приміщень та інших предметів, які не потрібні фрілансерам. Хоча ваша погодинна ставка може бути вище, ніж у найманого працівника, загальна вартість найму вас, ймовірно, набагато менше.

Географічна свобода

Місцезнаходження не є фактором для роботи фрілансерів, а це означає, що компанії можуть залучати кращих фахівців, незалежно від місцевих кандидатів.

Покладіться на свою мережу

Подумайте про те, щоб вступити в професійне співтовариство або групу і поділитися своїми ресурсами. Просте направлення від однолітка може дати вам перевагу перед більшою конкуренцією.

Так, ви всього лише одна людина, але у вас також є що запропонувати. Розгляньте свої сильні сторони і використовуйте ці стратегії конкурентної переваги, щоб виділити їх. Багато клієнтів шукають конкретні навички, і в цьому полягає ваш успіх фрілансера.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Як фрілансери можуть конкурувати з великим бізнесом
×
Press «Like» to read us on Facebook