Як створити цінність продукту і послуги, що надається?

Як ви думаєте, що є спільного між продажем і жінкою? І які, можливо, секрети завжди є у спікера від своїх слухачів? І навпаки, що приховує слухач від спікера? Якщо ви є менеджером зі збуту, просто власником, то ви, звичайно ж, знаєте, що в будь-якому випадку публічний виступ грає важливу роль. Чи то майстер-клас або ж просто якась звичайна конференція. При цьому, вашим головним завданням є не тільки донести до оточуючих інтерес до того, що ви говорите. Потрібно пробудити бажання щось купити потім.

Перше правило для всіх людей – благодійність, але не брехлива. Бізнесмен-говорун мало кого привабить своєю марною балаканиною. Вивалювати на голову ваших слухачів потрібно корисний, унікальний і прям новий, ексклюзивний текст. Краще, якщо буде менше, але це буде більш інформативно. Якщо ви зацікавлені в розвитку свого бізнесу, то не соромтеся задати деякі питання своїм слухачам. Запитати ви можете ось що: «Мій виступ викликає інтерес до продукту?» Або, наприклад, «Чи буде у людей мотивація купувати мої послуги?».

Ви, до речі, можете таке опитування влаштувати і на своїй сторінці у будь-якій соціальній мережі, але там вам дадуть відповідь «так» або «ні». А під час виступів це матиме зворотний зв’язок. При особистій розмові можна якнайбільше дізнатися. Біда часто супроводжується тим, що клієнти не завжди хочуть бути нашими клієнтами, вони просто роблять деякі спроби, щоб оволодіти новими навичками або ж скористатися якоюсь безкоштовною послугою.

І хто ж знову винен? Звичайно ж, тренер і той, хто і розповідав публічно про свій бізнес. До слова, у такому випадку в тренера часто падає самооцінка. Людина відповідно робить висновки, що вона ні на що не здатна і ніщо не вміє. Створюйте корисний контент. Інформація може бути розкрита не повністю, нехай буде інтрига.

Володіє світом той, хто володіє інформацією. Звичайно ж, ми говоримо часто фразу «Вік живи, вік учись». Частково вона є правдивою, оскільки завжди потрібно щось нове дізнаватися і до нового чогось прагнути. Ви повинні знати все, що пов’язано з тією діяльністю, про яку ви говорите.

Якщо ви зумієте показати своєму клієнтові наскільки ви багатогранна людина і що будь-яка глибока тема для вас є доступною, то, звичайно ж, вас це приведе до успіху. Кажуть, що дуже легко виступати перед публікою, якщо є текст, презентація і трішечки харизми. Але треба ж знати, як це все розповісти, як подати інформацію.

Якщо сказав «А» – говори і «Б». Часто ця фраза нами вимовляється. І можна говорити про те, що інтрига хоч і цікава й повинна бути, але якщо ви конкретно щось недоговорюєте, то нічого хорошого з цього не вийде. Якщо будете подавати тільки одні сухі факти або ж просто перерахуєте всі робочі методики, то відгуку теж не буде. Тому беріть собі на замітку, що потрібно підтверджувати інтерес з боку всіх учасників.

І останнє – врахуйте принцип 10-30-200. Що мається на увазі? Ви можете говорити про деякі методи і своїх лайфхаки, які ви даєте в своєму керівництві, у своїй книзі або ж на своєму особистому сайті. Дуже корисно це буде у тому випадку, якщо вам потрібно представити щось на публічному виступі. Показувати не до кінця «найсмачніше» можна для того, щоб був інтерес ознайомитися з вашої книгою.

Приховуйте всю інформацію від конкурентів і від можливого витоку. Коли ви трішечки вводите потенційних клієнтів у курс справи, але не говорите про всі нюанси, починає працювати мотивація з одного боку, а з іншого – почуття задоволення, оскільки люди з чимось ознайомлені і з легкістю можуть вибрати, підходить це їм чи ні.

Як створити цінність продукту і послуги, що надається?