Як створити хороший заголовок?

Остання на сьогодні стаття, мабуть, буде все таки про заголовjr. Вже не одну статтю ми говоримо про те, що назва певного продукту або ж сайту має бути дуже яскравою. Такою, щоб можна було залучити майбутнього клієнта, безпосереднього споживача тієї чи іншої продукції або послуги, яку ви надаєте. І, напевно, це найскладніша робота, оскільки часто буває так, що ви придумали якийсь заголовок або ж назву, а виявляється, що він просто вже кимось зайнятий. Ви починаєте губитися і розчаровуєтеся, адже не знаєте, як далі діяти і що далі писати.

Але засмучуватися не потрібно. У нас є для вас таке собі практичне керівництво або ж підказки з приводу того, як правильно створити заголовки, які зачеплять увагу абсолютно кожної людини. Перша маленька рубрика – з чого ж складається хороший заголовок? По факту, хороший заголовок складається з дуже важливої ​​інформації в короткій і лаконічній формі.

Людина, яка і займається інформаційним наповненням сайту, як мінімум половину свого часу якраз таки повинна витрачати на заголовок. Адже 8 з 10 людей точно прочитають заголовок і тільки 2 з тих самих 10 прочитають все інше. Це не вигадка, це факт. Заголовок повинен бути коротким і привабливим. Він повинен на себе тягнути уваги не менше, ніж візуалізація.

Чи знали ви, що максимальна довжина заголовка, яка дозволяється в результатах пошуку і вона не обрізається, становить не більше 65 символів? Це прикольно, але так писати не потрібно. Реальна довжина заголовка повинна складатися із 6 символів. За допомогою нього ви повинні тільки закцентувати увагу споживача або читача, а далі він вже сам вирішує ознайомлюватися йому з подальшою інформацією або ж ні. Чим менше інформації буде в самому заголовку, тим вище шанси утримати увагу вашого споживача, читача.

Ви повинні використовувати якісні прикметники, взаємодіяти з самим заголовком. Вважається навіть, що більш ефективний заголовок – це той, який залучає читача до нього безпосередньо. І взагалі більше уваги досягається якраз через те, що заголовок говорить безпосередньо з читачем. Для привернення уваги ви можете використовувати знаки поділу або ж заперечення. Вони б’ють по нашим сумнівам.

Подібні слова більше втягують, ніж те, що буде написано без якихось акцентів. До того ж, можна зайнятися і персоналізацією. Додайте дещо ще до вашого заголовку. Ось, наприклад, 15 способів як привести себе в форму (пункт 5 обов’язковий до перегляду). Якщо людей не так зацікавили самі способи, то точно зацікавило чому ж 5 пункт заслуговує на увагу, а інші ні. І на автоматі всі читають цілу статтю.

Ще одна рубрика. Вона буде досить цікавою та й дуже короткою. Чому заголовок не працює? Безумовно, якщо ви виконали всі ті кроки, про які ми вам написали, і заголовок все одно не працює – потрібно звернути увагу на 3 нюанси. Перший – заголовок є некоректним. А по факту, це те, що ви намагайтеся написати в заголовку те, що ніхто не зрозуміє все одно. Ось, наприклад: що важливо, а що ні? Це дуже узагальнено, як на мене.

Друга причина неробочого заголовка – це неправильний вибір слів. Ви вибираєте те, що має кілька значень. Наприклад, «Чому важливо переходити дорогу по зебрі?». Гаразд якщо всі подумають про перехід на дорозі, але хтось може і про тварин згадати. Тому такі неоднозначні слова залишайте для чогось іншого. І ще один нюанс і він найбільш очевидний – заголовок не відповідає заявленій темі і тій інформації, яка слідує за ним. Думаю, пояснювати цей нюанс не потрібно. Тут і так все очевидно.

Як створити хороший заголовок?