Як під Новий рік стати краще конкурентів?

Скоро Новий рік. Як же в цей час заробити, та й ще виділитись серед своїх конкурентів? Як думаєте, чи варто робити взагалі якісь новорічні акції або це все тільки обман для людей, на який вони вже не клюють? Я ось, думаю, що обману в таких заходах і зовсім немає. Клієнтам вигідно, оскільки зазвичай до Нового року все тільки дорожчає.

Та й, погодьтеся, але це дуже приємно, коли приходиш комусь за новорічним подарунком, а роблять тобі подарунок за те, що ти щось купуєш. Дрібниця, а все ж приємно. Для тих, хто займається торгівлею тут теж є свої плюси, оскільки товар швидко розбирають. Це в свою чергу підвищує відсоток продажів, а відповідно приносить більше грошей, ніж зазвичай.

Ось кілька способів, як можна заробити, і виділитись серед конкурентів:

Запустіть новорічну акцію або тариф, який принесе радість і задоволення кожному. Не залежно від того, чим ви займаєтеся, ви можете влаштувати таку акцію. Правда, у когось вона буде у матеріальному еквіваленті, а у когось у фізичному. Що мається на увазі? Зрозуміло, що якщо ви продаєте якісь прикраси і декор для ялинки або просто для будинку, то ви можете подарувати за просто так, грубо кажучи, одну ялинкову іграшку. Для вас це буде не настільки значимо, а людині приємно. Але якщо ж ви продаєте картини або щось таке побільше за розміром і значенням, то цілу картину в подарунок віддати буде не вигідно. Тому, можете подарувати міні-версію у вигляді магнітика або ж просто зробити знижку.

Якщо ж ви маєте ряд постійних клієнтів, то їх потрібно радувати в першу чергу. Ось, наприклад, ви займаєтеся продажем і установкою вікон. Як подарунок ви можете запропонувати різдвяний вінок або ж гірлянду. Головне, щоб у ваших подарунках був сенс. До того ж, ніхто вас не примушує. Можете взагалі не робити таких акцій, але конкуренти будуть попереду.

– Але якщо ви ще не настільки розкрутили свій бізнес, а Новий рік вже наступає на п’яти, і ви хочете виділитися серед інших, то ще один варіант. Не даруйте подарунки, просто створіть святковий настрій. Чого вам це буде коштувати? Зате люди потім будуть приходити до вас, адже у вас завжди атмосферно. А там і покупку зробити захочеться. Навіть якщо у вас інтернет-магазин, то можете на сайт додати мінімальне новорічне оформлення. Це теж порадує око відвідувача.

– Далі щось дуже класне. Якраз те, що так сильно нам останнім часом полюбилося. Проведіть конкурс у соцмережах. Зрозуміло, що Ашот із ринку не буде проводити конкурс, в якому хтось зможе виграти кілограм мандарин. Такий спосіб актуальний для інтернет-магазинів. Подібний конкурс посприяє не лише залученню клієнтів, а й прорекламує ваш бренд, голос якого має звучати завжди, і, звичайно ж, допоможе розкручувати сторінки в соцмережах. Умови конкурсу ви вибираєте самі, але моя вам порада – не ставте в умовах щось супер складне. Адже в такому ніхто не захоче брати участь. Нехай умови прості, але вони привернуть більше людей. Буде неймовірна активність на сторінці.

– Останній спосіб – допоможіть клієнту з вибором новорічного подарунка. Не потрібно ходити за ним по п’ятах і навіювати свої думки. Просто запропонуйте добірку найбільш топових подарунків, які ви можете запропонувати в трьох варіантах – подарунки з досить демократичними цінами, подарунки середньої вартості й дорогі подарунки. Нехай ці три варіанти добірок будуть на вітрині, і кому потрібно буде, той і зацікавиться, а потім і купить. Точно так само можете це виставити і на свій сайт, який послужить тією самою вітриною.

Як під Новий рік стати краще конкурентів?