Як привчити себе до порядку в усьому, і саме в офісі і паперових справах?

У житті, в будинку та і в бізнесі й офісі важливий порядок, чи не так? Не завжди приємно бачити як розкидані всі важливі папери, а потрібні документи не завжди можете знайти, адже ваш секретар просто нечупара в цій справі. Або ж ви не вмієте дотримуватися порядку. Це здавалося б не така вже й велика проблема, адже хтось прийде і розкладе все по своїх місцях. Але який тоді сенс кожен день розкидати все, щоб хтось потім збирав за вас і робив порядок?

До того ж така риса характеру дуже сильно позначається на вашому бізнесі. Я маю на увазі те, що якщо немає порядку в голові, то по суті ви не зможете реалізувати все вами задумане. Спочатку ви забуваєте де поклали документи, але потім через ці незнайдены документи ви не зможете піти на хорошу і перспективну угоду. І хто вам тоді винен? Правильно, тільки ви самі.

Як же привчитися до порядку, якщо давно вже не дитина? А як ми знаємо, дітей легше чогось навчити, ніж повністю сформовану людину. В такому випадку ми думаємо, що все робимо правильно, а винні у всіх наших бідах тільки інші люди, які нас оточують.

Перша порада з приводу того, як привчити себе до порядку, стосується по-перше і це і є найголовнішим – це системний підхід. Ви думали, що системний підхід використовують тільки в деяких сферах життя, в якихось дослідженнях? Але це ж не так. Системний підхід повинен бути до всього. Так, наприклад, якщо ви складете якийсь план дій вам буде набагато легше.

Якщо вам вже так складно банально дотримуватися порядку, то звольте скласти якийсь план і список де що повинно лежати. Це ви можете зробити як у себе на комп’ютері або ноутбуці, смартфоні, так і роздрукувати це все на листку і покласти на саме видне місце. Так, не сперечаюся, спочатку буде дуже складно звикнути до цього, та й бігати з тими чи іншими документами до того вашому списку вам не сподобається, а просто набридне.

Але ми говорили про те, щоб для того, щоб до чогось звикнути потрібно повторювати ту чи іншу дію 21 день. Повірте у вас ентузіазму вистачить, якщо дійсно є бажання змінити цей пункт в своєму характері, та й в житты в цілому. Потім ви скажете собі спасибі, адже вже за 5-10 днів вам не потрібно бігати до того списку де що повинно лежати. Ви на автоматі будете все розкладати і в разі важливих переговорів або угод ви знайдете всі потрібні документи за лічені хвилини.

Друга порада як би продовжує нашу першу пораду. І в ній йдеться про те, щоб не накопичувалася робота. Ось тут потрібно звернути увагу на те, що якщо у вас з’явилося відчуття ліні все розкладати по свої місцях, то знайдіть спосіб, щоб це перебороти. Адже якщо ви наскладаєте все більше нерозкладених по своїх місцях документів –  вам важче буде впоратися з почуттям ліні в подальшому і всі ваші старання підуть на смарку. Любите слухати музику – тоді включіть вашу улюблену пісню і робіть порядок в офісі і в паперах під неї. Навіть швидше впораєтесь. Іноді таке можна собі дозволити, повірте.

І третя порада підсумує і закінчить дві попередні. Вона стосується якраз того, щоб ставити себе в якісь певні часові рамки. Ви не розтягуйте цю справу на весь день. Встановіть самі для себе, що ту чи іншу справу ви повинні зробити за годину або максимум дві. Але також дивіться і на обсяг роботи. Ну ось і все, сподіваюся ці поради незначні допоможуть вам навчитися хоч трохи до порядку не тільки в офісі, але й у вашій голові.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Як привчити себе до порядку в усьому, і саме в офісі і паперових справах?
×
Press «Like» to read us on Facebook