Як правильно продавати китайські товари?

Як ви ставитеся до китайської продукції? Найчастіше на звичайних ринках якраз таки ця продукція представлена ​​у великому асортименті. І товари китайського виробництва продаються досить таки добре. Особливо актуально це для тих товарів, які є дуже поширеними і, до речі, за ціною підходять більшості. Є кілька секретів, які допоможуть вам з легкістю і великим прибутком продавати китайську продукцію.

І перша рубрика матиме назву «Власний бренд». Багато хто просто не хоче купувати китайський товар, адже не хоче себе асоціювати з ним і з будь-якими дешевими аналогами. Але ті самі люди навіть не підозрюють, що більшість продукції на ринку завезено саме з Китаю. Тільки це все має свій окремий бренд. Можна піти тим самим шляхом і заробляти таким же способом. І це, по суті, не буде обманом інших людей. Вони ж повинні розуміти, що і якість іноді може кульгати і найголовніше – ціна. Якщо взяти якусь брендову річ і китайську, і порівняти їх, то китайська буде набагато дешевшою. Тому, якщо люди купують у вас, значить, їх це влаштовує, і ви ніяк не обманюєте їх. Це ваш вибір з приводу власного бренду.

Друга рубрика «Якість китайських товарів». Раніше ми писали, що якість китайської продукції може трохи кульгати, але невже за стільки років зовсім нічого не змінилося? А ось і ні, китайці нарешті навчилися робити хорошу продукцію. І часто можна знайти хороший, якісний товар за досить демократичну ціну. І ми навіть можемо помітити, що відношення покупців до такої продукції сильно змінилося. Тому, якщо не хочете, наприклад, створювати власний бренд, то просто вибирайте китайську продукцію гарної якості. До слова, якщо ви ще й будете надавати гарантії вашим покупцям на китайський товар, то це підвищить ваші обсяги реалізації. А саме гарантування якості того чи іншого товару допоможе вам істотно збільшити шанси продажів.

Наступна рубрика буде маленькою, але корисною та інформативною. І вона має назву «Сервісне обслуговування». Про що йде мова? Йдеться про те, що якщо ви спробуєте налагодити роботу сервісного центру, то можна вийти на новий рівень продажів. Спробуйте зробити так, щоб ви змогли давати якісь консультації та практичну допомогу щодо вибору того чи іншого товару. Це теж дуже добре цінують покупці. І, до того ж, це виводить ваш бізнес на вищий рівень і тепер у мало кого будуть сумніви щодо якості продукції, якщо сервіс хороший.

Ще одна рубрика «Інформація про товар». Вам потрібно знати, що абсолютно будь-який товар вимагає хорошої подачі. І, до речі, від того, як ви опишете товар залежить і те, як часто він буде купуватися іншими людьми. Одна справа якщо ви напишите просто «губна помада», а друга справа, якщо ви напишите і те, що входить до складу цієї самої помади. У багатьох може бути алергія на будь-який компонент.

Але пам’ятайте, що просто ось так щось придумати теж не можна. Все те, що ви додаєте в опис товару має бути підтвердженим документально. Адже клієнт завжди може про це попросити і ви не в праві в цьому йому відмовити. Як говориться, клієнт завжди правий.

І остання рубрика «Ціна товару». Про ціни ми вже трохи говорили раніше, але це потрібно більш детально вивчити. Ваше завдання – знайти оптимальну ціну, щоб ви змогли покрити свої витрати на закупівлі і, крім цього, і заробити також. І зробити так, щоб ціна не лякала покупців, а навпаки привертала. Коли ви ставите завищені ціни, то товар можуть купувати, але дуже рідко. Куди краще поставити більш демократичну ціну і свої витрати ви покриєте набагато швидше, не дивлячись на те, що навар невеликий зробили. Тут вирішує все частотність покупок. Знайте: наявність великої кількості товару тільки ускладнює процес реалізації. Нехай краще буде менше, але якісніше і за ціною прийнятно для безлічі.

Як правильно продавати китайські товари?