Як оптимізувати веб-сторінки?

те, що вам потрібно!

Від тега заголовка до опису мета і зображень, дізнайтеся, як оптимізувати різні елементи вашої веб-сторінки, щоб люди могли знайти вас в Інтернеті.

Тема: Про що сторінка

Тег заголовка повідомляє Google, про що ця сторінка. Ви можете побачити, який у вас тег заголовка, взявши курсор і помістивши його на вкладку. З’являється маленький прямокутний блок, і там ви знайдете свій заголовок. Цей тег заголовка повинен бути оптимізований за допомогою ключової фрази, на яку ви орієнтуєтеся з цієї веб-сторінкою.

Терміни Geo: Ключові слова для конкретної області

Якщо ви є місцевим підприємством, воно повинно включати географічні терміни, такі як місто або район, наприклад, Кейп-Код, Південний берег, Північний берег або Великий Бостон. Тег заголовка повинен бути не більше 70 символів, тому що це все, що Google покаже. Таким чином, ви можете подивитися, наскільки оптимізований ваш сайт для SEO. Якщо ви втрачаєте простір, повторюючи слова або маючи там назву вашої компанії, це не дуже гарна ідея, пам’ятайте, пошукова оптимізація – це пошук людей, які не знають, що ви існуєте. Якщо люди вже знають, що ви існуєте, добре: вони шукають вас спеціально. Однак головна мета пошукової оптимізації – вивести вас на першу сторінку, коли люди шукають те, що ви робите, або продукт або продукти, які ви продаєте. Таким чином, у тега заголовка буде ця ключова фраза.

Мета Опис

Тоді наступна річ – це мета-опис. Мета-опис – це те, що насправді відображається в звичайному пошуку, де ви бачите ту частину абзацу. Мета-опис було зроблено для того, щоб люди або зв’язувалися з вами, або заходили на ваш сайт. У цьому мета-описі ви хочете переконатися, що у вас є ключове слово, яке є в тезі title. Мета-опис має бути довжиною не більше 160 символів, тому що Google не показує більше цього. У цьому вам не потрібні географічні терміни, але якщо ви націлюєтеся, наприклад, на компанію по боротьбі з шкідниками в Бостоні, то в своєму мета-описі ви повинні вказати в якості ключового слова фразу «Компанія по боротьбі з шкідниками в Бостоні».

Тег H1 (тег заголовка)

Третя частина – це тег H1 або тег заголовка. Як правило, це верхня частина сторінки, найбільший шрифт, і він повідомляє Google, що таке веб-сторінка. Знову ж таки, ключове слово повинно бути в тезі H1. На сторінці є тільки один тег H1. H2s є вторинними заголовками.

Приклад

Наприклад, якщо ви робите сторінку з часто вживаними питаннями, то ви можете вказати «Відповідність вимогам по іпотечних кредитах» в якості тега H1, а потім задати кожен з цих питань в якості тега H2, оскільки це говорить Google, що це другі за важливістю, Ваші теги H1 є найбільш важливою частиною вашої сторінки, тому важливо вибрати широку загальну тему, таку як «право на отримання іпотеки», а не другорядні теми, такі як «кредит» або «страхування».

Зміст повинен бути орієнтований на ключові фрази

Тепер наступна частина контенту. Як правило, з контентом, ви хочете мати не менше 300 слів для кожної сторінки, на яку ви налаштували таргетинг ключової фрази. Не всі ваші сторінки, наприклад ваша сторінка «зв’яжіться з нами», будуть дійсно націлені на ключову фразу, але, скажімо, ви компанія по боротьбі з шкідниками. Якщо ви хочете знайти винищувачів мишей, вам потрібна сторінка, присвячена знищенню мишей, тому що люди будуть виконувати пошук за певними типами послуг.

Приклад

Наприклад, я вчора проводив дослідження стоматологічної практики в районі Великого Бостона. З семисот двадцяти п’яти різних ключових фраз, які люди використовують у пошуках дантиста в цій області з щомісячним числом трафіку, 234 з них дійсно мають значення для рекламних слів. Іншими словами, щоб використовувати ці фрази, вам потрібно заплатити, щоб купити рекламу для них. Дивно, скільки різних людей просять про однакові види послуг.

Система Google

Щось унікальне або те, що змінилося за останні декілька років в Google, полягає в тому, що Google дійсно добре розуміє мету вашого контенту і мету пошуку, яку виконує ця людина. Тому, коли ви пишете свій контент, не турбуйтеся про те, скільки разів фраза ключового слова знаходиться всередині контенту.

Digital +

Те, що ми робимо в Digital +, просто поміщаємо це в початок контента і десь ще всередині контенту. Ми виділяємо це в одному місці і виділяємо курсивом в іншому місці, і це все, про що ми турбуємося. Потім ви можете додати варіанти цього ключового слова в зміст. Якщо ви це зробите, то найцікавіше в цьому те, що він допомагає вам брати в оренду набагато більше варіантів ключових фраз, пов’язаних з основною, на яку ви орієнтуєтеся на цій сторінці.

Мати хоча б одне зображення на кожній сторінці

Інша частина – зображення. Ви повинні мати хоча б одне зображення на своїй сторінці з кількох причин. По-перше, це допомагає розбити, тому воно виглядає менше, що більше привабливими але для читання і більш привабливим для нього. Ви хочете мати в Леа Перший, але якщо ви можете використовувати три або чотири з них, це було б чудово.

Аlt-тег

Частина зображення – це те, що називається альтернативним тегом або alt-тегом. Ви також хочете включити ключове слово або фразу, яка у вас є, в мета-опис і в ваш тег заголовка в тег вашого зображення. Якщо у вас їх більше одного, ви можете зробити варіант цієї ключової фрази в якості альтернативного тега іншого зображення або інший варіант, відмінний від третього, і так далі. Ви також можете додати географічні терміни, такі як «Бостон», «Мелроуз» або «Медфорд», і все, що ви хочете додати туди.

Адреси веб-сторінок: додайте ключове слово в URL

Потім ви можете зробити ще одну річ, яка не така складна, якщо ви створюєте свій веб-сайт з нуля, і це веб-адреса цієї веб-сторінки.

Як оптимізувати веб-сторінки?