Як не відчувати себе перевантаженим на роботі і контролювати свій день

Розгром – це згубний стан, багато в чому викликаний постійно зростаючими вимогами нашого часу і відволікаючими факторами, які існують навколо нас. Він підкрадається до нас і в своїй крайній формі може викликати у нас почуття тривоги, стресу і виснаження.

Якщо ви відчуваєте себе пригніченим на роботі, ось декілька стратегій, які ви можете використовувати, щоб зменшити відчуття пригніченості; залишатися спокійнішими, зосередженими і виникатиме набагато менше стресу.

1. Запишіть все, щоб розвантажувати ваш розум

Перше, що ви можете зробити, коли починаєте відчувати себе розбитим, – це записати все, що у вас на думці.

Часто люди просто записують все, що, на їхню думку, вони повинні робити. Це допомагає, але більш ефективний спосіб зменшити навантаження – записати все, що у вас на думці.

Наприклад, ви могли посперечатися з вашим колегою або коханою людиною. Хороший спосіб зробити це – намалювати лінію посередині сторінки і зробити головним один розділ «що робити», а інший – «що у мене на думці».

Записавши все це і викинувши з голови, ви почнете усувати почуття пригніченості. Запис речей може дійсно змінити ваше життя.

2. Вирішіть, скільки часу займе виконання ваших завдань.

Після того як ви «спустошили свою голову», перегляньте список і оцініть, скільки часу буде потрібно для виконання кожного завдання.

Переглядаючи свій список, ви виявите, що досить багато завдань забере у вас всього п’ять чи десять хвилин. Інші займуть більше часу, часто до декількох годин.

Не турбуйтеся про це на даному етапі. Просто зосередьтеся на оцінці того, скільки часу вам буде потрібно для виконання кожного завдання в міру своїх можливостей. Ось як виростити більш значимий список справ.

3. Скористайтеся перевагами закону Паркінсона

Тепер ось маленький трюк, який давно багато хто знає. Закон Паркінсона говорить, що робота буде заповнювати час, який у вас є для її виконання, і ми, люди, помилково оцінюємо, скільки часу займе щось.

Ось чому багато людей завжди спізнюються. Вони думають, що їм знадобиться всього тридцять хвилин, щоб проїхати через місто, коли попередній досвід навчив їх, що зазвичай це займає сорок п’ять хвилин, тому що рух часто поганий, але вони дотримуються думки, що це займе всього тридцять хвилин. Це скоріше бажане за дійсне, ніж здоровий глузд.

Ми можемо використовувати закон Паркінсона в наших інтересах. Якщо ви підрахували, що для написання п’яти електронних листів, в яких відчайдушно потрібна відповідь, потрібно дев’яносто хвилин, зменшіть його до однієї години. Аналогічним чином, якщо ви підрахували, що підготовка вашої майбутньої презентації забере у вас три години, скоротіть її до двох годин.

Скорочення часу, який ви оціните, надасть вам дві переваги. По-перше, очевидно, ви виконуєте свою роботу швидше. По-друге, ви піддаєте себе невеликому тимчасовому тиску і тим самим знижуєте ймовірність того, що вас відвернуть, або дозволяєте собі зволікати.

Перевірені стратегії, що допомагають подолати труднощі

Коли ми переоцінюємо, скільки часу щось займе, підсвідомо наш мозок знає, що у нас достатньо часу, і це грає з нами злий жарт, і ми закінчуємо перевіркою оглядів Apple Watch 4 або дозволяємо нашим колегам перервати нас останньою офісною новиною.

Застосування невеликого тимчасового тиску запобігає цьому, і ми стаємо більш сфокусованими і виконуємо більше роботи.

4. Використовуйте силу свого календаря

Після того, як ви підрахуєте час, відкрийте свій календар і заплануйте свої завдання. Перегляньте свої завдання і заплануйте час в своєму календарі для виконання цих завдань. Групуйте завдання в схожі завдання.

Для електронних листів, які вимагають уваги в вашому списку справ, заплануйте час в своєму календарі, щоб обробляти всі ваші електронні листи одночасно. Аналогічним чином, якщо у вас є звіт для написання або презентація для підготовки, додайте їх в свій календар, використовуючи приблизний час як орієнтир для визначення тривалості кожного з них.

Перегляд цих елементів у вашому календарі полегшує ваш розум, тому що ви знаєте, що у вас є час для їх виконання, і ви більше не відчуваєте, що вам бракне часу. Групування схожих завдань довше утримує вас в сфальцьованому стані, і дивно, скільки роботи ви виконуєте, коли робите це.

5. Приймати рішення

Для тих речей, які ви записали, які у вас на думці, але не є завданнями, прийміть рішення про те, що ви будете робити з кожною з них. Ці речі у вас на думці, тому що ви ще не прийняли рішення про них. Якщо у вас є проблеми з колегою, другом або коханою.

По-перше, приділіть трохи часу, щоб подумати про те, як найкраще вирішити проблему. Якщо це більш серйозна проблема, то вирішите, як краще з нею боротися. Поговоріть зі своїм начальником, колегою і отримаєте пораду.

Що б ви не робили, не дозволяйте цьому накопичуватися у вас всередині. Ігнорування проблеми не змусить її піти. Вам потрібно прийняти рішення, щоб впоратися з цим, і чим раніше ви це зробите, тим швидше проблема буде вирішена.

По-перше, не втрачайте глузду від недавно придбаних кредитних карт! І друге: завжди є рішення будь-якої проблеми, якщо ви просто поговорите з потрібною людиною.

6. Прийміть деякі форми дій

Оскільки придушення – це те, що наповнює нас, як тільки ми відчуваємо себе пригніченими, ключ повинен прийняти деяку форму дії.

Записування всього, що турбує вас і змушує вас відчувати себе пригніченим, – відмінна ідея для початку. Можливість бачити, що саме турбує вас у формі списку, незалежно від того, наскільки довгим є цей список, він полегшує розум. Адже ви вивели переживання назовні.

Це також означає, що замість того, щоб ці занепокоєння плавали в безладді у вашій голові, вони тепер завжди помітні, і ви можете легше приймати рішення про те, що з ними робити. Часто це може бути прохання до колеги про невелику допомогу, або ж ви бачите, що вам потрібно виділити певний час для виконання роботи. Важливим є те, що ви приймаєте рішення про те, що робити далі.

Перевтома не завжди викликана відчуттям нестачі часу або занадто великої роботи, вона також може бути викликана відсутністю рішення того, що робити далі.

Суть

Прийміть рішення, навіть якщо це просто поговорити з кимось про те, що робити далі. Ухвалення рішення про те, як вирішити проблему, зменшить ваші почуття пригніченості і приведе вас до вирішення, так чи інакше.

Коли ви слідуєте цим стратегіям, ви можете попрощатися зі своїм безладом у житті і отримати набагато більше контролю над своїм днем.

Як не відчувати себе перевантаженим на роботі і контролювати свій день