Як налаштувати рекламу в Інстаграм

Інстаграм – соціальна мережа, яка стрімко набрала популярність серед користувачів, а зараз сміливо можна сказати, що вона займає лідируючу позицію. Якщо раніше це була тільки сфера персонального самовираження, то тепер – тренд інтернет-маркетингу.

Розробники постійно вдосконалюють Інстаграм, що дає додаткові можливості користувачам. Найбільш активно зараз розвивається сфера торгівлі, реклами і заробітку. Але багато підприємців до цих пір не використовують весь потенціал Інстаграму.

Як налаштувати рекламу через Інстаграм

І так, для початку скажу, що в Інстаграмі існує два види реклами:

1) Блогери

Ви платите гроші блогеру за послуги просування і висвітлення ваших ідей на його сторінці.

З цією метою створена маса бірж в Інстаграмі, де рекламодавець може знайти підходящого блогера. Цей спосіб вважається швидкою рекламою, оскільки часу займає не багато, але підходить більше для просування особистих акаунтів. До того ж послуги хорошого блогера коштують чималих грошей.

2) Таргетинг

Відбувається шляхом запуску з кабінету Фейсбук просування постів у вашому профілі Інстаграм. Цей спосіб підходить безпосередньо для бізнес-акаунтів.

Багато хто цікавиться «Як налаштувати рекламу в Інстаграм, щоб вона дійсно була ефективною і приносила прибуток?». Це зробити досить просто, варто дотримуватися порядку дій, який наведено нижче.

Швидке налаштування рекламної кампанії в Інстаграм

Щоб налаштувати таргетингову рекламу в Інстаграм дотримуйтесь таких етапів:

• спочатку переконайтеся, що у вас є активний акаунт у Фейсбук;

• перевірте, щоб у вас був бізнес-акаунт. В іншому випадку переведіть акаунт з особистого в бізнес в розділі «Налаштування»;

• для запуску таргетингу в Інстаграм, зайдіть в рекламний кабінет: знайдіть розділ «Реклама» в випадаючому меню у верхній панелі Фейсбук;

• виберіть мету просування;

• обов’язково визначте бюджет і графік показу оголошення. Бюджет може бути денним або на весь час;

• налаштуйте аудиторію. З цим пунктом будьте особливо уважні, оскільки подальша ефективність і прибуток багато в чому залежить саме від нього;

• виберіть майданчик показу (плейсмент);

• натискаєте налаштування «Оптимізація і показ»;

• створіть рекламне оголошення. Тут вам потрібно вибрати сторінку, від якої буде розміщуватися оголошення;

• далі слід вибрати формат реклами (фото, відео або галерея). Відразу зауважу, що не варто завжди віддавати перевагу якомусь одному формату, експериментуйте, підписникам подобається різноманітність;

• завантажте файли.

І на цьому все, досить проста схема, чи не так?

Типові помилки користувачів

Розглянемо основні помилки при налаштуванні реклами в Інстаграм:

1). неправильно визначена цільова аудиторія;

2). неякісне написання постів, яке відлякує підписників;

3). поганий вибір фото або відеоматеріалу;

4). погане знання особливостей роботи в рекламному кабінеті;

5). несвоєчасна перевірка статистики;

6). погано організована рекламна кампанія;

7). немає обробок заявок;

8). структура акаунта погана або ж вона зовсім відсутня.

Висновок

Тепер ви знаєте, як правильно налаштувати рекламу в Інстаграм і заробити на ній.

Головне – не варто поспішати. Перевірте свій акаунт, його наповнення та прийміть рішення – чи готові ви вкласти гроші і продовжувати ще більш активно працювати над своєю кампанією? Якщо так – вперед і все у вас обов’язково вийде!

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Як налаштувати рекламу в Інстаграм
×
Press «Like» to read us on Facebook