Інстаграм – соціальна мережа, яка стрімко набрала популярність серед користувачів, а зараз сміливо можна сказати, що вона займає лідируючу позицію. Якщо раніше це була тільки сфера персонального самовираження, то тепер – тренд інтернет-маркетингу.

Розробники постійно вдосконалюють Інстаграм, що дає додаткові можливості користувачам. Найбільш активно зараз розвивається сфера торгівлі, реклами і заробітку. Але багато підприємців до цих пір не використовують весь потенціал Інстаграму.
Як налаштувати рекламу через Інстаграм
І так, для початку скажу, що в Інстаграмі існує два види реклами:
1) Блогери
Ви платите гроші блогеру за послуги просування і висвітлення ваших ідей на його сторінці.

З цією метою створена маса бірж в Інстаграмі, де рекламодавець може знайти підходящого блогера. Цей спосіб вважається швидкою рекламою, оскільки часу займає не багато, але підходить більше для просування особистих акаунтів. До того ж послуги хорошого блогера коштують чималих грошей.
2) Таргетинг
Відбувається шляхом запуску з кабінету Фейсбук просування постів у вашому профілі Інстаграм. Цей спосіб підходить безпосередньо для бізнес-акаунтів.
Багато хто цікавиться «Як налаштувати рекламу в Інстаграм, щоб вона дійсно була ефективною і приносила прибуток?». Це зробити досить просто, варто дотримуватися порядку дій, який наведено нижче.
Швидке налаштування рекламної кампанії в Інстаграм

Щоб налаштувати таргетингову рекламу в Інстаграм дотримуйтесь таких етапів:
• спочатку переконайтеся, що у вас є активний акаунт у Фейсбук;
• перевірте, щоб у вас був бізнес-акаунт. В іншому випадку переведіть акаунт з особистого в бізнес в розділі «Налаштування»;
• для запуску таргетингу в Інстаграм, зайдіть в рекламний кабінет: знайдіть розділ «Реклама» в випадаючому меню у верхній панелі Фейсбук;
• виберіть мету просування;
• обов’язково визначте бюджет і графік показу оголошення. Бюджет може бути денним або на весь час;
• налаштуйте аудиторію. З цим пунктом будьте особливо уважні, оскільки подальша ефективність і прибуток багато в чому залежить саме від нього;
• виберіть майданчик показу (плейсмент);
• натискаєте налаштування «Оптимізація і показ»;
• створіть рекламне оголошення. Тут вам потрібно вибрати сторінку, від якої буде розміщуватися оголошення;
• далі слід вибрати формат реклами (фото, відео або галерея). Відразу зауважу, що не варто завжди віддавати перевагу якомусь одному формату, експериментуйте, підписникам подобається різноманітність;
• завантажте файли.
І на цьому все, досить проста схема, чи не так?
Типові помилки користувачів
Розглянемо основні помилки при налаштуванні реклами в Інстаграм:
1). неправильно визначена цільова аудиторія;
2). неякісне написання постів, яке відлякує підписників;
3). поганий вибір фото або відеоматеріалу;
4). погане знання особливостей роботи в рекламному кабінеті;
5). несвоєчасна перевірка статистики;
6). погано організована рекламна кампанія;
7). немає обробок заявок;
8). структура акаунта погана або ж вона зовсім відсутня.
Висновок
Тепер ви знаєте, як правильно налаштувати рекламу в Інстаграм і заробити на ній.

Головне – не варто поспішати. Перевірте свій акаунт, його наповнення та прийміть рішення – чи готові ви вкласти гроші і продовжувати ще більш активно працювати над своєю кампанією? Якщо так – вперед і все у вас обов’язково вийде!