Як з нуля зробити інстаграм для бізнесу

Поради для створення бізнес-акаунта

1.Оформлення аккаунта

1). Логотип, він повинен відповідати тій діяльності, якою ви займаєтеся. Щоб всім користувачам відразу було зрозуміло, чим займається компанія.

2). Інформація про себе: тільки важливі дані (без води), смислові емодзі, нові рядки і вказуєте свій робочий телефон. Тобто, ви вказуєте тільки ту інформацію про себе, яку вам, як клієнтові було б цікаво дізнатися про компанію, в яку ви хочете звернутися або зробити замовлення на сторінці. В інформації можна вказати ціни, особливо, якщо ви ще тільки розкручується і ціни поки що низькі, це точно приверне клієнтів. Але, в разі, якщо ціни немає в описі, прайс-лист обов’язково повинен бути в актуальних Сторіз. Смислові емодзі потрібні на початку кожного рядка, щоб користувачам було легко орієнтуватися на вашій сторінці. Кожне речення має починатися з нового рядка.

3). Рядок з назвою. Тут вам необхідно написати таку назву, яка найбільш популярна в пошуковій системі інстаграма і чітко вказує на ваш вид діяльності. І обов’язково виділяємо текст за допомогою Caps Loсk або інших відповідних символів.

2.Бізнес-акаунт

1). Перше, що потрібно зробити – це прикріпити ваш профіль до Facebook сторінки. Це допоможе вам запустити рекламу і захистити себе від злому. 2). При переході на бізнес-акаунт, вибираємо категорії, які підходять під ваш рід діяльності.

3. Місцезнаходження

1). Перше, що потрібно знати – поле “місце знаходження” абсолютно не обмежено, тому це ідеальне місце для великого обсягу інформації.
2). Друге – навіть якщо там багато місця, це не означає, що текст можна вставляти, як попало. Важливо дотримуватися чіткої структури та використовувати знову ж таки емодзі і символи.
Тут можна вказати всі адреси ваших офісів або робочих кабінетів. У цьому розділі можна написати все, що у вас не влізло до особистої інформації. Зручно вставляти туди посилання з усією повною інформацією про місце знаходження.

4. Кнопки


Кращі варіанти:
1). «Зателефонувати», – номер використовуємо, натиснувши на який, людина зможе зателефонувати в один клік.
2). «Як дістатися», – так як використовуєте поле «Місцезнаходження», кнопка у вас в будь-якому випадку буде.
3). «Написати», – якщо писати потрібно на електронну пошту.

5. Сайт

1). Якщо він у вас є – ставте.
2). Якщо «онлайн-запис», – ставте.
3). Якщо нічого немає, використовуйте чат-боти в месенджерах.

6. Конкуренти

Перед стартом обов’язково проаналізуйте 20 конкурентів, найбільш цікавих на ринку. Копіюєте всю інформацію і робіть краще.

7. Контент

Потрібно викласти мінімум 20 постів в ваш аккаунт для початку. Щоб вам було від чого відштовхнутися. Бажано в одному стилі і в схожій гамі.

8. Опис постів

Шаблон для поста:
1). Ціна на товар або послугу.
2). Опис і користь товару / послуги.
3). Адреси та телефони.
4). Запрошення до себе, засоби зв’язку.

9. Хештеги

Використовуємо їх тільки в коментарях, в текстах постів не можна!
1). Особисті хештеги – 1-2 шт.
2). Високочастотні – 3-4 шт.
3). Середньочастотні – 4-5 шт.
4). Низькочастотні – 5 шт.
Всього близько 20 хештегов під кожним постом.

10. Регулярність

1). 2-3 поста в день.
2) 10 сторіз в день.
3) 1 прямий ефір на тиждень.

11. Сторіз

Мотивуйте передплатників робити сторіз з вашої відміткою і робіть їм за це невеликі знижки.

12. Актуальні сторіз

Вимоги:
1). Іконки в одному стилі.
2). Опис послуг і товарів.
3). Прайс.
4). Приклади робіт.
5). Як дістатися.
6). Відгуки.
7). Все важливе про вашу компанію.

Таким чином, ви будете розвивати свій бізнес-аккаунт, і дуже скоро на вас чекає успіх.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Як з нуля зробити інстаграм для бізнесу
×
Press «Like» to read us on Facebook