Як зробити так, щоб співробітники були продуктивними навіть в умовах роботи на дому?

Тільки не встигли оговтатися від карантину, як знову він починає нагадувати про себе. Але говорити ми будемо не про нього зараз, а про те, як же продуктивно працювати, залишаючись вдома. Це важливо, адже кожен намагається підлаштувати свій бізнес під нові умови, які нам диктує влада і матінка-природа. І говорити, як і в попередній статті, ми будемо про поради. Але на цей раз вони будуть ну дуже корисними. Приступимо?

Не дивлячись на віддаленість від місця роботи, вам все ж потрібно навчитися підтримувати зв’язок всередині організації і не розсипатися. Це можливо в тому випадку, якщо ви будете підтримувати не тільки робочу зв’язок, так би мовити, а й приходити на допомогу тоді, коли хтось її потребує.

Не варто забувати про відеозв’язок. Багато хто думає, що відеозідзвони – це не так важливо і не є обов’язковим. Легше ж просто написати все в якихось соціальних мережах в загальній групі і тому подібне. Але я хочу з цим посперечатися. Насправді, за допомогою відеозв’язку ви можете відновити таку собі робочу обстановку. Коли людина, а тобто співробітник просто пише вам в загальну бесіду або говорить з вами по телефону, то може в той же час робити домашні справи.

Але ось, коли ви оголосите про те, що буде загальний зідзвон, то всі обов’язково і одягнуться не по-домашньому, і візьмуть блокнотики для записів, і навіть відволічуться від усіх інших справ. Таким ось чином у кожного буде підтримуватися сприйняття того, що він або вона на роботі.

Зідзвони бувають різних видів, а точніше двох. Перший і він же лінійний. Це той випадок, коли тому чи іншому співробітнику потрібен всього лише один дзвінок до керівника до початку роботи і ще один за 30 хвилин до кінця так званого робочого дня. За цей час можна позначити всі цілі, а в кінці звіт зробити про виконану роботу. Цілком логічно.

І є другий вид зідзвону – один загальний дзвінок на самому початку дня, коли кожному довіряється те чи інше завдання. І потім такі собі міні-дзвінок з кожним окремо в кінці дня. Це не менш ефективно, адже при такому зідзвоні є більше часу на саму роботу і продуктивність набагато більша. Але це відмінно тоді, коли працівників не настільки багато. В іншому випадку ви просто втомитеся вислуховувати все і всіх й у підсумку все одно нічого не зрозумієте.

Ще одна порада для ефективної роботи під час карантину – телефонуйте вашим співробітникам не тільки для того, щоб оповістити про нове завдання. Влаштуйте також якісь розваги. Це, по-перше, запам’ятається, а по-друге, додасть настрою вам і всім навколо. Це можуть бути такі собі «спортивні завдання», «розслаблялки», «передачі естафет» і подібне. Загалом, все на ваш смак.

Пам’ятайте також, що для того, щоб підвищити концентрацію уваги, чого дуже часто не вистачає для роботи на дому, потрібно для початку завжди під рукою, так би мовити, тримати свій особистий план завдань. Хтось любить дублювати всі ці справи в соцмережі. І це теж правильно, адже там своїм підписникам ви обов’язково повинні відзвітувати про виконану роботу. Комусь же простіше тримати просто такий план при собі і поступово все викреслювати або ставити галочки навпроти зробленої роботи. Це теж ефективно, адже коли ми бачимо, що справ залишається все менше і менше, ми хочемо все зробити швидше. Та й настрій від цього теж поліпшується.

Плануйте більше роботи на той час, в який ви є найбільш продуктивним. Все це залежить від вашого режиму сну, про який ми писали в одній з попередніх статей. І, звичайно ж, не забувайте робити перерви. Не намагайтеся переробити всю роботу за одну годину, грубо кажучи. Зробіть щось одне і випийте чашку ароматної кави або чаю, або ж займіться спортом. Загалом, робіть в перервах те, що приносить вам задоволення. Але головне: не дивіться фільми або серіали, адже роботи після цього ніякої не буде.

Як зробити так, щоб співробітники були продуктивними навіть в умовах роботи на дому?