Як зберегти талант в управлінні нерухомістю

З низьким рівнем безробіття і великим ринком праці багато галузей стикаються з нестачею кадрів на певному рівні. Це реальність для індустрії управління нерухомістю сьогодні, і це не просто результат ринку праці. Є ще один фактор, який ускладнює управління майном: їх талановиті працівники швидко йдуть на пенсію.

Приблизно 50 років – це середній вік керівника нерухомістю, що означає, що велика група талановитих фахівців з управління майном вийде на пенсію в найближче десятиліття або близько того. Тим часом, залучення молодих талантів важче зробити, тим більше що багато організацій в різних галузях пропонують жорстку конкуренцію. Це забезпечує важкодоступність талановитих бізнесменів за допомогою таких переваг, як привабливі варіанти балансу між роботою та особистим життям, підвищена гнучкість роботи і залученість, сучасні офісні приміщення. Це пільги з управління майном.

Характер роботи

У певному сенсі, саме характер роботи в сфері управління нерухомістю робить першокласні популярні марки складними для відтворення. Незалежно від цього, щось має бути зроблено, щоб молоді талановиті підприємці були більш залучені до індустрії управління нерухомістю. На щастя, є способи, завдяки поєднанню сучасних технологій і продуманого лідерства, які допоможуть переломити хід управління майном на арені підбору і утримання талановитих працівників.

Змініть свій підхід, коли справа доходить до тисячоліття і Gen Z Talent

Індустрія управління нерухомістю – це та, яка буквально ніколи не спить. У будь-який момент може статися все, що може повністю порушити баланс тривалості служби керуючого нерухомістю, будь то витік, гучний орендар або проблема з колекцією в останню хвилину. Відпочинок у вихідні часто обривається цими сценаріями. З огляду на це, корпоративна культура повинна бути ключовим фактором у залученні й утриманні правильного талановитого працівника.

Програма наставництва

Крім деяких з більш очевидних пільг, таких як безкоштовні напої та закуски в офісі, важливо мислити нестандартно, іноді набагато менш тактовно. Відмінний спосіб зробити це – створити програму наставництва, щоб кожен новий співробітник працював в парі з наставником, щоб допомогти їм орієнтуватися в житті і їх роботі, а також допомагати їм зростати і досягати кар’єрних цілей. Наявність можливостей для зростання є ключовим фактором для щастя тисячоліття і покоління Z на робочому місці, тому їх втілення в життя має вирішальне значення для збереження їх на борту.

Процес адаптації

Добре структурований процес адаптації також є величезним активом для залучення талантів. Індустрія управління нерухомістю, крім трудомісткості, також насичена правилами і процедурами в усіх аспектах бізнесу, які важко вивчити, а іноді і зрозуміти. Ефективний процес адаптації, особливо той, який вчить нових співробітників того, як використовувати технології, щоб максимізувати свій час, зменшує кількість помилок з боку нових співробітників, допомагає їм швидше виконувати свої обов’язки і, в підсумку, приборкує деякі розчарування, які виникають в процесі навчання.

Впровадження нових технологій для створення більш ефективних робочих процесів, більш корисною роботи

Подібно до того, як хороше лідерство може зберігати великий талант, так само і сучасні технології. Досягнення в області protech не тільки покращують умови оренди, а й змінюють роль керуючого нерухомістю, а також інших фахівців з нерухомості.

Лізинговий цикл

Однією з областей, в якій індустрія займає центральне місце, є лізинговий цикл, службовець для раціоналізації робочих процесів для лізингових агентів і керуючих нерухомістю (часто подвійна роль). Там, де колись лізинговим агентам доводилося виставляти всі орендні запити, що вимагало від них витрачати дорогоцінний час на телефон та електронну пошту з вдумливими відповідями, замість того, щоб показувати юніти потенційним клієнтам, сучасні новітні можливості усувають початкові виснажливі кроки в процесі лізингу.

Це залишає агентам більше часу, щоб зосередитися на бізнес-стратегії і укладати угоди з перспективами, а також відкласти в сторону деякі з більш адміністративних обов’язків роботи, замінивши цей час більш важливою і значимою роботою. Значна робота дуже важлива для більшості людей, тому використання технологій, які відкривають нові можливості для такого роду роботи в сфері управління нерухомістю, є правильним рішенням, що сприяє підвищенню інтересу та залучення з боку зовнішніх фахівців.

Мобільні можливості

Досягнення в інших областях, таких як мобільний зв’язок, також допомогли спростити управління нерухомістю. Робота керуючого нерухомістю орієнтована на робочі обставини, а не на роботу з 9 до 5. З огляду на це, мобільні можливості і функціональні можливості, які дозволяють людям виконувати роботу «на місці», дуже знижують навантаження на співробітників, які в іншому випадку могли б боротися наприкінці кожного дня з паперовою адміністративною роботою, яку їм необхідно виконувати в офісі. Мобільні функції можуть включати в себе все, від надання менеджерам з нерухомості можливості проводити мобільні інспекції до можливості текстових повідомлень (і навіть автоматизації текстових повідомлень) спілкуватися з орендаторами.

Висновки

Крім того, з точки зору маркетингу, технічні досягнення автоматизують ручний процес публікації вакансій, даючи можливість управлінню нерухомістю миттєво завантажувати списки на декілька веб-сайтів і даючи їм час знову зосередитися на менш ручній, більш стратегічній роботі.

Отже, завдяки технічному і продуманому керівництву галузь управління власністю може відмовитися від яскравих офісних привілеїв і замість цього запропонувати реальні рішення, які допоможуть зробити роботу більш вигідною, в результаті, допомагаючи залучати та утримувати талановитих співробітників.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Як зберегти талант в управлінні нерухомістю
×
Press «Like» to read us on Facebook