Як власники малого бізнесу можуть побудувати спадщину

Коли ми думаємо про малий бізнес, ми часто думаємо про компанії, які починаються з кухонного столу або в гаражі. Ми також часто думаємо про створення спадщини з цим бізнесом для тих, хто прийде після нас.

Що таке спадщина в бізнесі?

Створення спадщини для вашого бізнесу, а не вашої особистої спадщини, трохи відрізняється. Ваша особиста спадщина – це вплив, який ваші дії нададуть після вашого відходу. Спадщина вашого бізнесу – це вплив, який вона надасть на його культуру, суспільство та клієнтів після того, як ви продали або передали свій бізнес комусь іншому. Місії часто засновані на спадщину, якої підприємець сподівається досягти з бізнесом.

Ділова спадщина часто асоціюється з сімейним бізнесом. Багато підприємців починають свій бізнес з наміром передати його члену сім’ї, особливо своїм дітям.

Хоча сімейні підприємства мають низькі показники успіху в другому поколінні і навіть нижче в третьому поколінні, сімейні підприємства як і раніше є однією з основних привабливих сторін підприємництва. У цих випадках спадщина може полягати в створенні чогось, що може легко стати засобом досягнення успіху і зростання для близьких.

Цукерки «Марс» є прикладом ділової спадщини, що заглиблюється корінням в сімейні зв’язки. Заснована Френком Марсом в 1911 році, вона залишається приватною компанією, до складу якої входить сім’я Марс.

Створення спадщини для вашої галузі

Створення бізнес-спадщини для вашої галузі може бути трохи більш складною, ніж загальна бізнес-спадщина. Спільна спадщина бізнесу пов’язана з впливом на співтовариства і культуру, але спадщина галузі стосується людей і організацій, які є частиною вашої конкретної бізнес-ніші.

Багато в чому галузеву спадщину складніше побудувати. Це тому, що ваша галузь, ймовірно, сповнена інших підприємств, які роблять те ж, що і ви. Ключовим моментом тут є те, щоб бути винятковими на відміну від ваших конкурентів і колег. Теоретично, це вже повинно бути у вашому списку справ, тому що ваша унікальна торгова пропозиція грунтується на тому, що ви робите те, чого не роблять інші. Але на практиці спадщина вашої галузі також має впливати на галузь таким чином, щоб вона була більше, ніж ваш бізнес.

Одним із прикладів галузевої спадщини є презентація Apple iPhone в 2007 році. Смартфон став першим у своєму роді, представивши ряд нових інновацій. Іншим телефонним компаніям потрібні були роки, щоб впровадити схожіі інновації. На даний момент, незалежно від того, що станеться в майбутньому, iPhone закріпив спадок Apple в індустрії мобільних телефонів.

Спадщина і постановка цілей

Залишити спадок означає жити спадщиною. Повсякденні ваші дії і вашого бізнесу будуть цеглинками, на яких будується спадщина. Це починається з довгострокового мислення. Визначте, що має значення, і переконайтеся, що у вас є довгострокове бачення, яке відповідає йому. Це бачення стане вказівкою для вашого бізнесу. Всі рішення, всі розробки продукту, всі маркетингові кампанії повернуться назад, це відносяться до бачення, яке має відношення до того, що найбільш важливо для вашого бізнесу.

Постановка цілей є важливою частиною побудови ділової спадщини. Встановлюючи цілі, ви будете визначати свій шлях, а також мати еталон для порівняння вашого прогресу.

Ось деякі речі, які слід мати на увазі, коли ви встановлюєте ці цілі:

  1. Кожна мета повинна бути пов’язана з баченням спадщини, яку ви хочете побудувати.
  2. Цілі повинні бути описовими, конкретними і вимірюваними, щоб бути ефективними.
  3. Менші, певні цілі краще, ніж великі, що ростуть, тому що ви з більшою ймовірністю досягнете їх, коли вони реалістичні.
  4. Пам’ятайте, що цілі настільки цінні, наскільки вони реальні. Якщо ви навмисно ставите цілі, яких ваш бізнес навряд чи досягне, ви просто налаштуєте себе на провал. Це може вплинути на моральний дух компанії і майбутні ініціативи зі створення вашого бізнесу.
  5. Хоча значення спадщини може варіюватися в залежності від того, чи дивитеся ви на себе, свій бізнес або свою галузь, мета одна і та ж – побудова стратегії, яка витримає випробування часом.
Як власники малого бізнесу можуть побудувати спадщину