Як використовувати багатоканальний маркетинг для вашого бізнесу

Як запевняє вас будь-яке ділове видання, багатоканальний маркетинг – це нова реальність. Щоб бути успішним, бізнес повинен продавати себе більш ніж одним способом. Це можна зробити за допомогою поєднання SEO, електронної пошти, соціальних мереж, PPC і т.д. Однак як дізнатися, які канали будуть найбільш ефективними в залученні і перетворенні потенційних клієнтів в постійних клієнтів? Що ви повинні робити на кожній платформі? Давайте розберемося з цим.

Багатоканальні маркетингові кампанії

Багатоканальний маркетинг може включати в себе печатку, телебачення, радіо і багато іншого, але загальна рада експертів з маркетингу полягає в тому, що сучасні підприємства малого і середнього бізнесу повинні використовувати такі точки дотику (а то й більше) для зв’язку з поточними і потенційними клієнтами в Інтернеті:

  • вебсайт компанії
  • •Електронний лист
  • Соціальні мережі (як мінімум Facebook, більше, якщо можливо)
  • Google Ads / Search

Зверніть увагу, що просто створити присутність на цих каналах – це не те ж саме, що взяти участь у багатоканальній маркетингової кампанії – ось де переваги декількох точок дотику споживачів дійсно можуть бути посилені.

Спеціально відстежуючи потенційних споживачів і взаємодіючи з ними на декількох платформах в рамках скоординованої кампанії, ви можете створювати більш глибокі зв’язки, які поліпшать ваші потенційні клієнти і показники конверсії. Згідно з опитуванням 2014 року, 74% підприємств мають зростання продажів завдяки багатоканальному маркетингу. Одне дослідження показало, що кампанії, які використовують 4+ каналів, перевершують кампанії, що використовують тільки один або два канали, на 300%.

Успішні методи багатоканального маркетингу

Припустимо, у вас є інтернет-бренд одягу, який продає футболки. Ви вирішуєте провести розпродаж, щоб перемістити старий інвентар і залучити нових клієнтів. Перше, що потрібно зробити, це на вашому веб-сайті, використовувати файли cookie та програмне забезпечення для відстеження, щоб перенаправити клієнтів, які відвідували ваш сайт, але закинули свою корзину на півдорозі до каси.

«Cookie» – це фрагмент коду, який відправляється з веб-сайту і зберігається на комп’ютері користувача. Це дозволяє сайту відстежувати користувачів, коли вони переміщуються по мережі.

Оскільки ці споживачі переходять до інших веб-сайтів, які продають рекламний простір, за ними може слідувати реклама вашого магазину (або навіть певний продукт, який вони додали до своєї корзини). Ви можете додати більше людей в воронку продажів за допомогою реклами Google, що відправляє людей на ваш сайт, а потім стежити за ними в Інтернеті після їх відходу.

Крім отримання нових клієнтів за допомогою платного пошуку, ви також можете рекламувати продаж футболок в своєму списку розсилки. Це привертає трафік з вашої поточної клієнтської бази на ваш сайт. Крім того, ви можете використовувати ту ж стратегію ретаргетінга, яка обговорювалася раніше, експортуючи свій список адрес електронної пошти і надаючи їм цільові оголошення для продажу. Згідно з декількома професійним свідченнями, це може підвищити рівень відкритості цих листів з 50% до 100%.

Якщо ті ж клієнти бачать схожу рекламу / угоду, яку ви запускаєте на Facebook, коефіцієнт конверсії продовжує зростати. Якщо ви рекламуєте це оголошення для нової аудиторії, використовуючи посилені публікації або цільові рекламні кампанії Facebook, все більше людей побачать веб-сайт, а потім отримають ваше перенаправлення оголошення. Якщо вони щось купують або у вас є інший стимул для реєстрації, вони можуть бути додані до вашого списку розсилки наступного разу. Використання декількох каналів в ваших маркетингових зусиллях швидко збільшує ваш ріст.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Як використовувати багатоканальний маркетинг для вашого бізнесу
×
Press «Like» to read us on Facebook