Яким чином поліпшити клієнтський сервіс?

Чи згодні ви з тою думкою, що зараз споживач просто розпещений різноманітністю вибору? Як думаєте, чи є це невеликою проблемою для бізнесу? І як взагалі діяти у таких ситуаціях? Як поліпшити клієнтський сервіс? Як мати позитивний прихований вплив на споживача? Так багато питань, але сподіваюся, що на всы з них ми з вами разом знайдемо відповіді. І для того, щоб було легше вам на ці питання відповідати разом зі мною, я хочу вашу увагу звернути на правильне формування клієнтського сервісу.

Перше – мінімізація людського фактора. Вся справа в тому, що більшість пропонованих на ринку франшиз є не дуже то й якісними і майже що непродуманими. І більше проблем пов’язано не так з розробкою, як з підтримкою або в подальшому дотриманні правил самої роботи.

І, безумовно, найпоширенішою причиною цього і є людський фактор. Щоб мінімізувати його вплив, потрібно автоматизувати процеси в бізнесі. А тобто використовувати більше комп’ютерних технологій. За допомогою такого сервісу ви можете контролювати всі етапи оформлення і виконання замовлення, що є неймовірно зручним і практичним. Та й сварок у компанії буде менше. Все буде на поверхні, так би мовити.

Друге і воно, в принципі, і логічне – підстроювання під нові умови і деякі зміни. Прикладом цього навіть є використання кур’єрської доставки. Якщо раніше це було набагато простіше, то зараз, під час вірусу, деякі компанії повинні були підлаштуватися під те, що диктує суспільство і ситуація, що склалася. Начебто дрібниця, але і та сама безконтактна доставка, і повний захист стали для нас вже звичкою.

Якщо ви не займаєтеся доставками, але ваш бізнес теж ще може функціонувати під час карантину і він, по факту, є затребуваним, то ви можете і самі визначати для себе і своїх клієнтів якісь умови. Ось, наприклад, у вашому володінні, так би мовити, салон краси. Щоб мінімізувати контакт майстрів і взагалі клієнтів, які до вас приходять, встановіть перегородки між місцями прийому. Не обмежуйтеся лише одноразовими засобами захисту. Це, до речі, допоможе вам залучити нових клієнтів, оскільки кожен хоче бути захищеним. А по-друге, цим самим ви і серед конкурентів виділитеся. Так і вийде одним махом кількох зайців вбити, так би мовити.

Третє – різноманітність каналів комунікації. Суспільство давно вже йде вперед й іноді не всі встигають за таким ходом. Але потрібно враховувати, що все нове – це не настільки погано. І якщо говорити про комунікацію, то розвивайте її та займайтеся розвитком її різноманітності. Використання тільки одного сайту або ж колл-центру – це почасти добре, але це не той максимум, який вам допоможе розвивати бізнес. Суспільству більш цікавим і привабливим є той варіант, коли з вами можна контактувати майже що в будь-якій соціальній мережі. Це і зручно, і відповідно і є тією самою різноманітністю.

Четверте – мінімум секретів, максимум – відкритості та прозорості. Часто ми зустрічаємося з таким, що не завжди до кінця знаємо точну вартість замовлення або ж виконаної майстром роботи. Таким варіантом користується частина недобросовісних підприємців. Але треба ж пам’ятати, що є й інший варіант. І ним є повна прозорість. Запропонуйте клієнтові самому прорахувати вартість його замовлення або послуги, яку він потребує. Щоб було легше це все організувати – викладіть на сайті або робочу сторінку прайс на послуги або оформіть калькулятор послуг. Коли все настільки просто і прозоро – набагато легше залучити клієнтів.            

Яким чином поліпшити клієнтський сервіс?