Що таке цифровий маркетинговий мікс?

Поєднання цифрового маркетингу – це те, як бізнес досягає своїх маркетингових цілей із використанням цифрових технологій. У міру того як все більше бізнесу будується онлайн, інструменти цифрового маркетингу стають важливими для всіх видів бізнесу, не тільки для тих, хто працює в сфері високих технологій.

Цифровий маркетинговий комплекс слідує тим ж принципам, що і традиційний маркетинговий комплекс. Однак ці елементи пристосовані до того, як Інтернет впливає на нові технології і поведінку споживачів.

Чотири складових цифрового маркетингового міксу (структури)

У 1990-х роках чотири правила були розроблені до чотирьох, щоб менше концентруватися на бізнесі та більше на клієнті. Чотири складових – це споживач, вартість, зручність і зв’язок. У деяких випадках чотири правила можуть бути більш застосовні до цифрового маркетингового з’єднанню, ніж чотири складових.

1. Споживач

Це включає в себе бажання і потреби споживача. Відповідно до цієї моделі, бізнес повинен бути зосереджений на рішенні проблем для споживачів, а не на створенні продуктів. Це вимагає вивчення поведінки і потреб споживачів, а також взаємодії з потенційними клієнтами, щоб дізнатися, чого вони хочуть.

2. Вартість

Загальна вартість придбання товару або послуги, яка виходить за рамки цінника. У вартість включено час, необхідний для дослідження продукту і зробити покупку. Сюди також може входити вартість компромісів, які повинні зробити споживачі, наприклад, відмова від іншої покупки, або вартість провини, яку вони відчувають за купівлю або не купівлю товару.

3. Зручність

Наскільки легко чи складно споживачам знайти і придбати ваш товар? Зростання інтернет-маркетингу і покупок зробив зручність найважливішою в рішеннях клієнтів, що не є фізичним місцем.

4. Зв’язок

Діалог, який залежить як від споживача, так і від продавця. Це включає в себе рекламу, маркетинг і ЗМІ. Однак в цифровому світі це також включає в себе електронні листи, які клієнти вибирають або ініціюють, пости брендів, пости в блогах, веб-сайти, розміщення спонсорованих продуктів і канали соціальних мереж.

Як визначити ваш цифровий маркетинговий мікс

Щоб забезпечити ранній продаж і створити клієнтську базу, будь-який бізнес повинен починати з визначення свого маркетингу. Першим кроком в цьому процесі є визначення вашого цільового клієнта.

Як тільки ви дізнаєтеся, хто ваші клієнти, ви зможете зрозуміти, як вони пов’язані з вашим бізнесом:

  • Яка проблема у вашого цільового клієнта?
  • Що заважає вирішити цю проблему?
  • Як ваш продукт або послуга вирішують цю проблему?
  • Як ваш цільовий клієнт ставиться до ваших конкурентів? До вас?
  • Що мотивує вашого цільового клієнта на покупку?

Потім визначте ваші цілі для продажу і зростання, а також ваш бюджет для маркетингових ініціатив. Потім виберіть маркетингову тактику, яка допоможе вам досягти цільової аудиторії і досягти цих цілей.

Наприклад, якщо вам потрібно 25 лідів, щоб продати один продукт, і ви хочете продати 1000 продуктів в цьому місяці, тоді вам потрібно 25 000 нових лідів. Ви знаєте, що ваш цільовий клієнт читає і довіряє двом різним веб-сайтам: один з 25 000 відвідувачів в місяць, а інший з одним мільйоном відвідувачів на місяць. Веб-сайт з 25 000 відвідувачів на місяць набагато дешевше рекламувати, але малоймовірно, що всі 25 000 відвідувачів стануть новими лідерами. Таким чином, веб-сайт з одним мільйоном відвідувачів в місяць краще використовує ваш рекламний бюджет, навіть якщо він коштує дорожче.

Опрацьовуючи елементи індивідуального маркетингового набору вашого бізнесу, ви зможете створити стратегію, яка буде ефективно охоплювати споживачів, здійснювати продаж і розвивати ваш бізнес.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Що таке цифровий маркетинговий мікс?
×
Press «Like» to read us on Facebook