Що таке маркетинг?

Маркетинг – це процес залучення потенційних клієнтів до ваших продуктів і / або послуг і переконання їх вибирати вас серед конкурентів.

Ключове слово в цьому маркетинговому визначенні – «процес». Маркетинг включає в себе дослідження, просування, продаж і розповсюдження ваших продуктів або послуг (чотири точки маркетингу: продукт, ціна, просування і місце).

Незалежно від того, керуєте ви великою корпорацією або малим бізнесом, маркетинг включає в себе все, що ви робите, щоб зібрати разом ваших потенційних клієнтів і ваш продукт або послугу.

Мета маркетингу – стимулювати продажі. Хороший маркетинг може залучити потенційних клієнтів через двері або на веб-сайт і навіть передати продукт в руки потенційного клієнта, але він не буде успішним, поки клієнт його не купить.

6 ключів до успіху для маркетингу малого бізнесу

  1. Перший ключ до успіху малого бізнесу в маркетингу – це знання того, що ви дійсно продаєте. Кажуть, що люди не купують продукти або послуги – вони купують емоції і досвід.
  2. Як тільки ви з’ясуєте, що ви дійсно продаєте, ви готові націлюватися на свій ринок. Як малий бізнес, ви не можете дозволити собі загальний маркетинг. Ви повинні донести своє маркетингове повідомлення безпосередньо до потенційних клієнтів, а не для всіх. Цільовий маркетинг дозволяє зосередитися на тих, хто має найбільшу ймовірність покупки вашого продукту або послуги.
  3. Знати різницю між маркетинговою стратегією і маркетинговим планом.
  4. Коли ви складаєте маркетинговий план для вашого бізнесу, сконцентруйтеся на засадах.

Це чотири ключові компоненти будь-якого маркетингового плану:

  • Продукти та послуги. Те, що входить в цей розділ, буде залежати від того, чи створює ваша компанія оригінальний продукт. Пам’ятайте також, що маркетинг послуги відрізняється від маркетингу продукту. Але що б ви не продавали, цей розділ буде присвячений унікальним особливостям вашого продукту або послуги і містить вашу унікальну торгову пропозицію.
  • Ціноутворення. Відправною точкою будь-якої цінової стратегії є аналіз беззбитковості. Адже ви хочете заробляти гроші, а не втрачати їх! Але крім цього, ідеальна ціна – це комбінація того, як ви хочете позиціонувати свій продукт або послугу і що буде нести ринок.
  • Місце (поширення): інформація про те, як і де продаються ваші товари і / або послуги.
  • Просування: розділ маркетингового плану, який описує, як ваша компанія збирається представити ваші продукти або послуги покупцям. Ваше завдання тут буде полягати в тому, щоб вибрати рекламні заходи, які найбільше підходять для досягнення цільового ринку, але в рамках маркетингового бюджету.

5. Інвестуйте в дослідження ринку. Це дослідження ринку, яке дозволяє вам дізнатися, які клієнти будуть найбільш зацікавлені у ваших продуктах або послугах, отримати конкретну інформацію про них, дізнатися про вашу конкуренцію і розробити конкурентні стратегії, бути в курсі економічних тенденцій і навіть знаходити нові ринки.

6. Переконайтеся, що ваші маркетингові кампанії відповідають вашим маркетинговим стратегіям і планам. Для успішного маркетингу вам необхідно мати постійний обмін повідомленнями. Інтегрований маркетинг буде тримати ваш маркетинг зосередженим і збільшить ваш продаж.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Що таке маркетинг?
×
Press «Like» to read us on Facebook