Що робити підприємцям з підвищенням цін?

Кожен підприємець може сказати з великою впевненістю, що піднімати ціни – це дуже складне і неприємне заняття. І важке воно по суті морально, але не фізично. Адже якщо підприємець совісний, то він боїться налякати своїх споживачів високими цінами і взагалі позбутися прибутку.

Мало хто, до речі, на цьому етапі вибирає менше, ніж може бути: вони вважають за краще заробляти мало, але мати так би мовити постійний дохід. Такі підприємці залишають старі ціни і розуміють, що з таким підходом будуть заробляти кожен день, але це буде набагато менше, ніж у інших. Але погодьтеся, що за часів кризи переглядати ціни – це не примха кожного підприємця, а таке собі необхідне заняття або навіть необхідні заходи.

Головне зробити це все грамотно і тоді й прибуток збережеться, і ви та покупці будете задоволені. Ясна річ, що на цьому етапі на деякий час частина покупців все таки відсіється, але на їхнє місце обов’язково прийдуть нові і більш вигідні партнери. Все тому, що ось люди почнуть підозрювати чому хтось підвищує ціни, а меншість магазинів або інших подібних закладів вважають за краще залишити все, як є. Люди починають думати, що там якась неякісна продукція і так далі. А ось ті підприємці, які по зростанню долара почали підвищувати ціни, у людей все таки можуть викликати більше довіри, ніж ті, про яких ми писали вище.

Я думаю тут і так все зрозуміло, але останні кілька місяців стали дуже серйозним випробуванням для відповідальних бізнесменів, адже дуже високий рівень інфляції підірвав взагалі нормальний стан цінової політики. Якщо кожен раз реагувати на стрибок курсу долара, то також бізнес буде порівнюватися з деякими стрибками, він не буде мати стабільності. Але що ж робити, якщо ви на місці підприємця?!

Перший варіант – це, звичайно ж, вчинити чесно і потрібно поговорити чесно з клієнтами. Знайдіть спосіб, щоб розповісти своїм клієнтам про те, що таке підняття цін є, по суті, не вашою забаганкою, а вимушеним заходом і це єдиний варіант, щоб утримати взагалі ваш бізнес на плаву. Та й спосіб ви можете вибрати дуже легкий: якщо більшість людей знають ваш магазин, то ви можете в Фейсбуці, Istagramі це все просто викласти або в пості, або ж в історії.

Тоді люди, які стежать за вами в мережі «Інтернет» це подивляться і передадуть своїм знайомим, а може і навіть залишать свої деякі коментарі. Пам’ятайте, що якщо ви записуєте історію або пост якийсь пишите з цього приводу, то акцентуйте увагу на тому, що підвищення ціни є все таки можливістю зберегти якість виконуваної послуги або ж навпаки поліпшити її.

Також є другий варіант для підприємців в цій ситуації і він стосується того, щоб підвищувати ціни в кілька етапів. Навіть практика показує, що більшість людей не звертає увагу на зростання ціни, якщо сам приріст становить не більше 5 або 10%. Якщо ви не хочете говорити з вашими споживачами, то піднімайте ціни краще з деякими перервами в півтора-два місяці. Це буде цілком стабільно і ось такі незначні збільшення ціни можуть навіть збільшити прибуток підприємства, якщо товару у вас дуже багато. Крім того, незначний підйом цін дозволить скоротити витрати, які пов’язані з постачанням, самим зберіганням і гарантійним обслуговуванням товарів.

А третій варіант говорить про те, що можна підвищувати ціни вибірково. Це, звичайно, трудомістка робота особисто для вас, але такий примхливий хід допоможе вам залучити, по-перше, увагу клієнтів, а, по-друге, і підвищить ваш прибуток. Якщо ви частину цінників на товар ставите без змін, а на деякі товари понизите або поставите акційні ціни, то повірте, люди куплять щось по акції і разом з тим можуть ще купити щось дороге, адже подумають, що вони заощадили і так за допомогою цього.

Що робити підприємцям з підвищенням цін?