Що потрібно знати про піар і піар-менеджерів?

Реклама, звичайно ж, важлива для кожного роду діяльності. І щоб наш бізнес добре просувався, потрібно користуватися різними маркетинговими стратегіями. І найголовнішим інструментом у просуванні бренду і голосу компанії є, безумовно, піар. І краще, якщо він дійсно буде ефективним.

Для початку пропоную позначити, що взагалі таке піар. Якщо дуже коротко, то це зв’язки з громадськістю. А значить, що та сама реклама. Якщо говорити про більш широке поняття, то це управління потоками інформації між громадськістю і тією чи іншою організацією. Ключовою метою піару є можливість. Але в більшій мірі це можливість не для споживача, а для компанії, яка шукає так званих своїх людей, клієнтів.

Саме завдяки наявності у своїй команді професіонала у сфері піар-менеджменту можна зробити шлях пошуку клієнтів набагато легшим і швидшим. По факту, така людина – це як провідник, який з’єднує компанію з тим самим потрібним ресурсом.

Довіра потенційних клієнтів якраз таки залежить від цього професіонала у сфері піар-реклами. При цьому, основним завданням такого працівника є домогтися освітлення інфопровода, який і буде спрямований на діяльність тієї або іншої компанії. Ну або ж на діяльність певної особи чи ж заходу. Все залежить від початкової мети замовника такої реклами.

У піар-менеджерів є кілька «але» і «не можна». Про це зараз і поговоримо. По-перше, не можна використовувати чужий матеріал. Це вважається як несумлінність, якщо раптом ви візьмете і видасте чиюсь інтелектуальну власність за свою. По-друге, не можна відправляти так званий сирий матеріал замовнику. Також не можна відправляти той матеріал, який ні за темою, ні просто за родом діяльності не підходить замовнику. Чи то просто одна людина, чи то ціла компанія.

Також пам’ятайте, що якщо ви розсилаєте один і той же матеріал у різні компанії, то потрібно хоча б подавати всю інформацію у різні рубрики. До того ж, якщо замовник вам не відповідає кілька днів, це ще не означає, що роботу потрібно припиняти. Треба чекати. Можливо, виникли якісь невідкладні справи або щось подібне. І найголовніше – не можна писати головному редактору в той час, коли у вас і так є редактор тієї чи іншої рубрики. Простіше кажучи, не потрібно стрибати вище голови.

Якщо ми вже поговорили про всі «не можна» варто розповісти і про все «можна» або навіть «потрібно». Так ось, ви можете знаходити редакторів і журналістів для створеного вами рекламного тексту не тільки в спеціальних для цього кантор. Це ви можете зробити і просто в соціальних мережах, які зараз є не тільки дуже популярними, але і досить таки дієвими в просуванні бізнесу.

До слова, можна створити і вести сторінку, де ви будете збирати контакти тільки по роботі. Це можуть бути контакти співробітників або ж тих, з ким думаєте і плануєте мати ділові зв’язки і контакти. Такий варіант є дуже зручним, оскільки ви можете записувати контакти цих людей, а також і додавати посилання на їхні сайти. Що ще потрібно робити піар-менеджерам? А все дуже просто – для початку потрібно взяти в звичку працювати добре. А потім вже можна подумати над тим, щоб з одного інфопровода створювати безліч статей і потім відправляти їх в різні видання і компанії. Правда складність в тому, щоб всі ці написані тексти були унікальними.

Як на мене, то все склалося дуже добре і вийшло, що між деякою кількістю «не можна» і деякою кількістю «потрібно» можна поставити знак рівності.

Що потрібно знати про піар і піар-менеджерів?