Що потрібно знати про компанію, яка займається виробництвом напою «Coca-Cola»?

Доброго часу доби, дорогі читачі! Уже давно ми говорили про бізнес, ви помітили? Сьогодні пропоную поговорити про те, як же формувалися деякі відомі компанії, і взагалі поговоримо про найцікавіше, що стосується цих же успішних компаній. Перша, про яку хотілося б вам розповісти – це компанія, яка займається виробництвом напою «Coca-Cola». Ви знаєте про неї дуже багато, а тому напишу найцікавіші факти.

Перший факт, який буде цікаво дізнатися всім – це те, що художник Ерл Дін, саме він займався дизайном і всім в цьому роді, ще у 1915 році чомусь вирішив, що тара для цього напою повинна бути не зовсім простою. Він подумав, що буде дуже оригінально, якщо вона буде зовні схожа на плід какао. Але як бачимо, поки це все дійшло до наших часів, то дизайн пляшки дуже сильно змінився.

Другий важливий факт – коли такий напій, як Coca-Cola, почав поширюватися в різні країни, то китайці вирішили теж не поступатися іншим народам в оригінальності і тому, коли намагалися переводити на свою мову весь склад і назву, то вирішили знайти такі ієрогліфи, які б максимально описали первинну назву напою. У той час, як в інших країнах все просто переводили по-своєму й іноді назва такого напою звучала зовсім по іншому, ніж було все задумано спочатку. Що цікаво, то в перекладі з китайського ті всі підібрані за зовнішнім виглядом ієрогліфи звучали, як звичайний набір слів «Відкуси пуголовка з воску». І тільки згодом китайські маркетологи змінили ієрогліфи, і в китайському оригіналі все звучало, як «Повний рот щастя». Таке спостерігати вже куди приємніше, ніж попередній варіант.

Третій цікавий факт, який стосується виробництва всіма улюбленого напою – ще в 1904 році в штаті Джорджія був встановлений білборд з рекламою напою, про який ми зараз говоримо. Але найдивнішим є те, що з 1904 року на тому самому місці, нічого не змінюючи, продовжують робити рекламу напою.

А ви знали, до речі, що підприємство, яке займається виробництвом напою «Coca-Cola» випускає також і приблизно 3,5 тисячі різних найменувань напоїв і є власником ще 500 брендів. Так, у них все дуже серйозно. Це дуже важливе зауваження для сфери бізнесу, оскільки багато бізнесменів різного роду напрямків концентрують увагу лише на чомусь одному, забуваючи про те, що можна попутно мати ще кілька напрямків. Компанія, яка випускає напій «Coca-Cola» є тому чудовим прикладом.

Наступний цікавий факт про цю компанію дуже пов’язаний з попереднім. І ви зараз зрозумієте чому. Так як ми вже говорили, що виробники напою «Coca-Cola» ще є власниками 500 брендів, то не складно здогадатися і про те, що їхні логотипи є найбільш впізнаваними в цілому світі, а сама назва напою є для всього населення майже банальним словом, яке кожен житель планети вживає по сотні разів на день.

Далі трохи смішне, але все ж. Багато хто говорить про те, що Coca-Colа цілком може вважатися справжнім підкорювачем космосу. Чому? А все тому, що одна з банок такого напою в 1985 році разом з космонавтами вирушила пізнати нові горизонти. Це я, звичайно, дуже метафорично пишу, але суть, я думаю, ви зрозуміли.

Наступний факт про такий напій допоможе вам в житті. Яким же чином? А ось, що мається на увазі: ми звикли такий напій пити охолодженим до певної температури, а в Гонконгу, наприклад, його, а саме напій, п’ють підігрітим до високих температур. Жителі Гонконгу вважають, що підігріта до високих температур Coca-Cola, допоможе позбутися від кашлю і взагалі є відмінним засобом для боротьби із застудою. Ось це ви можете спробувати, раптом і справді допоможе.

Ці факти були написані тільки для того, щоб ви зрозуміли одне: не потрібно вибирати тільки один напрямок у вашому бізнесі. Чого б цього не стосувалося. Пробуйте завжди щось нове і, може, і ваша компанія підніметься на такий же світовий рівень, як піднялася компанія з виробництва солодкого і всіма улюбленого напою «Coca-Cola».

Що потрібно знати про компанію, яка займається виробництвом напою «Coca-Cola»?