Чому на роботу повинні прийняти саме вас?!

Ви помітили, що ми часто говоримо про начальників, але на другий план виводимо тих людей, які працюють на цього начальника? Сьогодні хочеться вам розповісти про те, як же правильно поводитися на співбесіді і довести, чому саме вас повинні взяти на роботу або певну посаду. Цікаво? Тоді читай уважно.

Коли ви приходите влаштовуватися на роботу, в коридорі або залі очікувань, скажімо так, ви не завжди побачите багато людей, а може ви будете єдиним кандидатом на сьогодні. Так часто буває у фільмах, а ось в житті трохи по-іншому. Якщо разом з вами на співбесіду ніхто не прийшов – це не означає, що хтось не прийде завтра або вже, наприклад, не приходив. У цьому і криється вся суть. Людині створюють умови, щоб вона змогла без зайвої напруги показати себе з кращого боку, але ми часто, звертаючи увагу на відсутність явної конкуренції, показуємо менше з того, що вміємо і можемо.

Найголовніше на співбесіді – це відсутність шаблонності і нахабства. Навіть якщо вам пропонують вказати на всі недоліки компанії, постарайтеся більш м’яко це зробити. Так краще сказати не про проблеми, а навпаки про їх вирішення. Ви покажите себе, як людину мислячу і людину-стратега. А це все таки більше цінується, ніж те, що ви прийдете і просто повалите всіх своєю нахабністю і рішучістю. У такому випадку в майбутнього керівництва виникнуть сумніви на рахунок вашої кандидатури. Можна зробити висновок, що якщо вам запропонують кращу роботу, то ви з таким же нахабством і рішучістю розкажите конкурентам всі козирі і всі недоліки.

Наступне, про що важливо говорити на співбесіді, це практичні навички і результати всіх ваших виконаних робіт. Це звучить, як банальність, але ось багато хто любить говорити про щось чисто фактологічно. Багато хто починає зі статистики, але забуває про те, що статистика – це те, що може розповісти кожен. Куди важливіше поділитися всіма своїми напрацюваннями, які вже мали деякі позитивні відгуки. І якщо є негативні відгуки, то про них теж краще розповісти відразу. Якщо хочете, щоб ваше керівництво було чесним з вами, то будьте чесні і з ним.

Плюсом до вашої кандидатури підуть і розповіді про ваші мотивації. На роботу зазвичай приймають тих людей, які мають цілі у житті і хочуть якось розвиватися. Якщо цей пункт у вас відсутній в житті реально, то і фантазувати нічого не потрібно. Якщо ви себе зарекомендуєте в майбутньому, як сумлінний працівник, то керівник може дати вам можливість реалізувати свої цілі. А якщо ви їх вигадали, то є ймовірність того, що ви не впораєтеся з цим, адже перше, що трапиться – ви забудете про них.

Вітається на всіх співбесідах і демонстрація вашої компетентності. Якщо ви відчуваєте якісь каверзи з боку людини, яка проводить співбесіду, то блисніть своїм розумом, як кажуть, доведіть, що ви обізнані в тому, які послуги надає компанія і чим вона в загальному займається.

Не забувайте жартувати. Це розслабить не тільки вас, але і того, хто проводить співбесіду. Тільки не потрібно розповідати ті анекдоти, яких ви начиталися в якійсь соціальній мережі. Жарт повинен бути пов’язаний з тим, що ви обговорюєте. Якщо будете занадто серйозним, то тільки даєте зрозуміти роботодавцю, що ви хвилюєтеся і не впевнені в своїх силах. Пам’ятайте, що емоційна сторона спілкування відіграє дуже важливу роль.

І останнє, що слід зробити на співбесіді – підвести підсумки вашої зустрічі. Можете почати з такої фрази: «Як я розумію, пріоритети компанії більше спрямовані на …». Навіть якщо підвести підсумки ніяк не вдається, то не потрібно лізти зі своїми висловлюваннями до людини.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Чому на роботу повинні прийняти саме вас?!
×
Press «Like» to read us on Facebook